12 Qüestions clau sobre avaluació de la formació

Sumari: I. Presentació, p. 5 1. Què és l'avaluació de formació?, p. 7 II. Cinc preguntes que s'ha de fer un gestor de formació per dissenyar un sistema d'avaluació, p. 11 2. Què volem avaluar?, p. 13 3. Quan avaluarem?, p. 15 4. Qui avaluarà i per a qui?, p. 22 5. Com plan...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Casado i Esquius, Lluís
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Generalitat de Catalunya. Escola d'Administració Pública 1999
Series:Documentació
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 4869
008 s1999||||sp gr ||||||spa d
100 1 |a Casado i Esquius, Lluís  |9 1355 
245 0 0 |a 12 Qüestions clau sobre avaluació de la formació  |c Casado i Esquius, Lluís 
260 |a Barcelona  |b Generalitat de Catalunya. Escola d'Administració Pública  |c 1999 
300 |a 52 p.   |c 30 cm 
490 0 |a Documentació 
500 |a Exemplar no venalTítol al llom: Dotze qüestions clau sobre avaluació de la formació. - Bibliografia: p. 51-52 
520 |a Sumari: I. Presentació, p. 5 1. Què és l'avaluació de formació?, p. 7 II. Cinc preguntes que s'ha de fer un gestor de formació per dissenyar un sistema d'avaluació, p. 11 2. Què volem avaluar?, p. 13 3. Quan avaluarem?, p. 15 4. Qui avaluarà i per a qui?, p. 22 5. Com planificar l'avaluació?, p. 24 6. Què és l'auditoria de formació?, p. 25 III. El diagnòstic de necessitats, p. 29 7. Quines necessitats formatives?, p. 30 IV. Instruments d'avaluació, p. 33 8. Quan i com utilitzar el qüestionari?, p. 34 9. Quan i com utilitzar l'entrevista?, p. 38 10. Quan i com utilitzar les tècniques grupals?, p. 42 11. Quan i com utilitzar l'observació?, p. 44 12. Quan i com utilitzar els indicadors?, p. 46 V. Conclusions, p. 49 VI. Bibliografia, p. 51-52 Resum: L'autor vol posar de manifest la importància de l'avaluació per portar a terme la formació: sense avaluació no hi ha formació. I a partir d'aquesta premisa es planteja el que un gestor ha de tenir en consideració en el procés d'avaluació, quines consideracions ha de fer. Un cop es decideix la necessitat d'avaluar només queda establir quan portar-ho a terme, quins aspectes i quina metodologia. L'avaluació es pot basar en el qüestionari, l'entrevista, les tècniques grupals, la simple observació de la realitat o els indicadors: cada un d'aquests elements és més adequat en determinats casos concrets, amb la possibilitat de combinar-los. 
546 |a Idioma: Català 
650 1 4 |a Avaluació  |9 8348 
650 1 4 |a Formació  |9 56977 
650 1 4 |a Planificació  |9 25109 
650 1 4 |a Recomanacions  |9 56919 
650 1 4 |a Recursos humans  |9 36269 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 28510  |d 28510 
999 |c 118581  |d 118581