|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
5618 |
008 |
s2003||||sp gr 1|||||spa d |
100 |
1 |
|
|a Keith Banting
|9 62622
|
245 |
0 |
0 |
|a Do multiculturalism policies erode the welfare state?
|c Keith Banting ; Will Kymlicka
|
260 |
|
|
|a New York
|b Syracuse University. Maxwell School of Citizenship and Public Affairs
|c 2003
|
300 |
|
|
|a 47 p.
|c 30 cm.
|
490 |
0 |
|
|a Luxembourg Income Study Working Paper Series
|v nº 366, december 2003
|
500 |
|
|
|a Paper to be presented to the Conference of New Challenges for Welfare State Research, RC 19 of the International Sociological Association, Toronto, Ontario, August 21-24 2003. An earlier version of this paper was presented to the Colloquium Francqui 2003, Cultural Diversities versus Economic Solidarity, Brussels, February 28-March 1, 2003. -- Inclou: Bibliografia, p. 43-47 -- Taules estadístiques Obtingut a: http://www.lisproject.org/publications/liswps/366.pdf
|
520 |
|
|
|a Sumari: 1. Section 1: the empirical complaint against MCPs, p. 4 2. Section 2: what are multiculturalism policies?, p. 12 3. Section 3: The available evidence, p. 23 4. Section 4: How to test the compliant?, p. 25 5. Section 5: The data, p. 29 6. Section 6: Two cases studies, p. 33 7. Section 7: Summary and reflections, p. 39 -Appendix one: measures of trust and social redistribution, p. 41 -References, p. 43 Resum: La hipòtesi d'aquesta comunicació és si el creixent multiculturalisme dels estats pot causar algun perjudici a l'estat del benestar. La conclusió dels autors és que no, que no hi ha dades empíriques que ho demostrin. Com a mínim en termes generals: cada estat tindrà les seves particularitats, de manera que poden haver-hi llocs on sí hi hagi una erosió o, si més no, una tensió. Per arribar a aquesta conclusió, els autors comencen per definir quins són els arguments dels que creuen en aquesta relació entre augment del multiculturalisme igual a disminució de l'estat del benestar. En segon lloc defineixen el que s'entén per polítiques multiculturals. A partir d'aquí, desenvolupen la seva hipòtesi: no hi ha relació, hipòtesi que sostenen amb l'ajuda de taules i dades empíriques i l'anàlisi dels casos de Canadà i Bèlgica.
|
650 |
1 |
4 |
|a Estadística
|9 34413
|
650 |
1 |
4 |
|a Estat del benestar
|9 23504
|
650 |
1 |
4 |
|a Immigrants
|9 42202
|
650 |
1 |
4 |
|a Minories
|9 36934
|
650 |
1 |
4 |
|a Multiculturalisme
|9 38101
|
650 |
1 |
4 |
|a Política
|9 23804
|
651 |
|
4 |
|a Bèlgica
|9 51586
|
651 |
|
4 |
|a Canadà
|9 56737
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 29014
|d 29014
|
999 |
|
|
|c 119081
|d 119081
|