La Recerca de feina dels més grans de 40 anys

1. Justificació i contextualització de l'estudi 2. Metodologia La imatge social dels més grans de 40 anys: 3. La situació actual dels més grans de 40 anys 3.1. El problema de l'atur i de la inactivitat 4. Percepció del col.lectiu 4.1. La imatge social 4.2. La imatge autopercebuda Reptes...

Full description

Bibliographic Details
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Centre de Recerca Econòmica i Social de Catalunya, CRESC 2001
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 6785
008 s2001||||sp grt ||||||spa d
245 0 0 |a La Recerca de feina dels més grans de 40 anys  |c Centre de Recerca Econòmica i Social de Catalunya ; CRESC 
260 |a Barcelona  |b Centre de Recerca Econòmica i Social de Catalunya, CRESC  |c 2001 
300 |a 106 fulls   |b taules i gràf.  |c 30 cm 
500 |a Bibliografia p. 87-88. -- Annexos de models d'entrevistes utilitzats 
520 |a 1. Justificació i contextualització de l'estudi 2. Metodologia La imatge social dels més grans de 40 anys: 3. La situació actual dels més grans de 40 anys 3.1. El problema de l'atur i de la inactivitat 4. Percepció del col.lectiu 4.1. La imatge social 4.2. La imatge autopercebuda Reptes per a la millora de la situació dels majors de 40 anys 5. Accions des de l'Administració 6. Avaluació del paper dels diferents actors 7. Conclusions i recomanacions Annexos 
546 |a Idioma: Català 
650 1 4 |a Atur  |9 42196 
650 1 4 |a Enquestes  |9 51280 
650 1 4 |a Persones grans  |9 24017 
650 1 4 |a Indicadors  |9 8352 
650 1 4 |a Treball  |9 32343 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 29869  |d 29869 
999 |c 119933  |d 119933