|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
7316 |
008 |
s2004||||sp gr 1|||||spa d |
100 |
1 |
|
|a Morante, Roser
|9 63439
|
245 |
0 |
0 |
|a Món local i diversitat : recepció i acollida d'Immigrants :la integració lingüística de les persones
|b reflexions a partir del model holandès
|c Roser Morante
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b CRID - Diputació de Barcelona
|c 2004
|
300 |
|
|
|a 22 fulls
|c 30 cm.
|
490 |
0 |
|
|a Món local i diversitat: Recepció i acollida d'Immigrants
|
500 |
|
|
|a Ponència dintre de la Jornada Món local i diversitat: Recepció i acollida d'Immigrants que va tenir lloc el 28 d'abril de 2004, a Flor de Maig, Cerdanyola del Vallès. -- L'autora de la ponència és investigadora del Departament de lingüística computacional de la Universitat de Tilburg. -- Inclou bibliografia, pàg. 19
|
520 |
|
|
|a SUMARI: 1. Introducció 2. La integració lingüística a Holanda 3. Consideracions a partir del cas holandès 4. Què vol dir aprendre una segona llengua?: Un enfocament sociolingüístic 5. Què significa aprendre una nova llengua per a una persona immigrada? 6. La pràctica de la integració lingüística des del punt de vista de l'ensenyament de llengües - La diversitat - El mètode - Materials - Activitats socials de suport 6. Cloenda - Bibliografia RESUM: El model holandès d'integració s'articula al voltant de la llengua: s'intenta aconseguir un alt grau d'integració lingüística, encara que és un procés complex. Els immigrants necessiten conèixer l'idioma per poder sobreviure econòmicament i poder esdevenir un membre de la societat en igualtat de condicions. Però al cas d'Holanda, a més, pot necessitar la llengua per ser admès al país d'acollida o per no ser expulsat.
|
546 |
|
|
|a Idioma: Català
|
650 |
1 |
4 |
|a Convivència
|9 45796
|
650 |
1 |
4 |
|a Immigració
|9 56637
|
650 |
1 |
4 |
|a Immigrants
|9 42202
|
650 |
1 |
4 |
|a Integració
|9 56742
|
650 |
1 |
4 |
|a Llenguatge i llengües
|9 57233
|
650 |
1 |
4 |
|a Política d'immigració
|9 56708
|
651 |
|
4 |
|a Holanda
|9 57005
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 30262
|d 30262
|
999 |
|
|
|c 120325
|d 120325
|