|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9552 |
008 |
s2000||||sp gr ||||||spa d |
100 |
1 |
|
|a Pérez, Eulàlia
|9 64619
|
245 |
0 |
0 |
|a Los 100 mejores juegos infantiles
|c Pérez, Eulàlia
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Molino
|c 2000
|
300 |
|
|
|a 127 p.
|
520 |
|
|
|a Els jocs i l'acte de jugar són, alhora una font privilegiada d'aprenentatge i una resposta a la necessitat d'activitat, pròpia de tots els nens. Mitjançant els jocs, els nens desenvolupen les seves habilitats físiques i intel·lectuals, així com la capacitat de comunicació. Els jocs proporcionen plaer i un sentiment de felicitat, l'oportunitat d'expressar-se lliurement i la realització del nen com a individu i com a membre d'un grup. Els joc presentats en el llibre es classifiquen en dos grups principals: jocs d'interior i d'exterior. Alhora, els jocs que pertanyen a cada grup es classifiquen d'acord amb les seves característiques més destacades. La funció bàsica dels jocs és que tots els jugadors es diverteixin. Els jocs requereixen d'una participació activa; és a dir, ningú s'ha de sentir exclòs o apartat durant el seu desenvolupament.
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació psicomotriu
|9 59006
|
650 |
1 |
4 |
|a Jocs educatius
|9 29182
|
650 |
1 |
4 |
|a Material didàctic
|9 22831
|
650 |
1 |
4 |
|a Psicomotricitat
|9 33459
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 31775
|d 31775
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 33_100
|7 0
|8 EDU
|9 89661
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 33 100
|p BGR-M32
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 121833
|d 121833
|