|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9563 |
008 |
s1991||||sp gr ||||||spa d |
100 |
1 |
|
|a Claparède, Édouard
|9 27884
|
245 |
0 |
0 |
|a L'Educació funcional
|c Claparède, Édouard
|
260 |
|
|
|a Vic
|b Eumo
|c 1991
|
300 |
|
|
|a 206 p.
|
490 |
0 |
|
|a Textos pedagògics
|v 28
|
520 |
|
|
|a L'infant és un ésser ple de curiositat, posseïdor d'una gran quantitat d'impulsos que l'adrecen a la conquesta de tot el que és nou. Però que poc sabem aprofitar aquestes fonts naturals d'energia que el nen amaga en el rerefons del seu ésser i que caldria captar. Dóna una visió àmplia de les propostes d'aquest exponent europeu de la psicologia funcional. És un recull d'articles publicats en diferents revistes professionals científiques. Proporciona les dades i les fonamentacions d'aquesta revolució corperniquiana.
|
650 |
1 |
4 |
|a Ciència
|9 6908
|
650 |
1 |
4 |
|a Desenvolupament de la personalitat
|9 64650
|
650 |
1 |
4 |
|a Desenvolupament infantil
|9 64651
|
650 |
1 |
4 |
|a Psicologia del desenvolupament
|9 64652
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació
|9 25969
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació internacional
|9 64627
|
650 |
1 |
4 |
|a Energia
|9 10304
|
650 |
1 |
4 |
|a Motivació en l'educació
|9 64654
|
650 |
1 |
4 |
|a Psicologia
|9 23225
|
650 |
1 |
4 |
|a Psicologia evolutiva
|9 58242
|
650 |
1 |
4 |
|a Teoria de l'educació
|9 64655
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 31786
|d 31786
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 11_EDU
|7 0
|8 EDU
|9 89672
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 11 Edu
|p BGR-M89
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 121844
|d 121844
|