Diferencias individuales en el aprendizaje personalidad y rendimiento escolar

L'educació ha de ser la mateixa per a tots els alumnes. Alguns postulen la necessitat de seguir un currículum comú. Aquest llibre exposa i estudia investigacions molt recents en les què es mostra que les diferències de personalitat contribueixen a les experiències d'èxit i fracàs educatiu....

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Ray Crozier, W.
Format: Book
Language:Spanish
Published: Madrid Narcea 2001
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 9575
008 s2001||||sp gr ||||||spa d
100 1 |a Ray Crozier, W.  |9 64675 
245 0 0 |a Diferencias individuales en el aprendizaje   |b  personalidad y rendimiento escolar  |c Ray Crozier, W. 
260 |a Madrid  |b Narcea  |c 2001 
300 |a 266 p. 
520 |a L'educació ha de ser la mateixa per a tots els alumnes. Alguns postulen la necessitat de seguir un currículum comú. Aquest llibre exposa i estudia investigacions molt recents en les què es mostra que les diferències de personalitat contribueixen a les experiències d'èxit i fracàs educatiu. Aquest llibre intenta ser un instrument útil per estudiants, investigadors o professors, i exposa de manera molt accessible les investigacions fetes sobre la vinculació entre personalitat i educació i les seves conseqüències en la pràctica educativa. Descriu i explica les diferències individuals i els cinc principals trets de la personalitat. 
650 1 4 |a Absentisme escolar  |9 61059 
650 1 4 |a Aprenentatge cooperatiu  |9 64676 
650 1 4 |a Atenció a la diversitat  |9 64662 
650 1 4 |a Ciutadania  |9 49906 
650 1 4 |a Coeducació  |9 48714 
650 1 4 |a Comunitats d'aprenentatge  |9 64677 
650 1 4 |a Desenvolupament de la personalitat  |9 64650 
650 1 4 |a Igualtat  |9 45795 
650 1 4 |a Discriminació sexual  |9 64428 
650 1 4 |a Dones  |9 43737 
650 1 4 |a Dret a l'educació  |9 35991 
650 1 4 |a Escolarització  |9 56808 
650 1 4 |a Marginació social  |9 47394 
650 1 4 |a Igual  |9 64679 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 31798  |d 31798 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 32_DIF  |7 0  |8 EDU  |9 89684  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-06-29  |l 0  |o 32 Dif  |p BGR-M1118  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 121856  |d 121856