|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9593 |
008 |
s2004||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-89489-67-X
|
100 |
1 |
|
|a Carrasco, Silvia
|9 57041
|
245 |
0 |
0 |
|a Inmigración, contexto familiar y educación
|b procesos y experiencias de la población marroquí, ecuatoriana, china y senegambiana
|c Carrasco, Silvia (coord.)
|
260 |
|
|
|a Bellaterra
|b Institut de ciències de l'educació de la UAB
|c 2004
|
300 |
|
|
|a 240 p.
|
490 |
0 |
|
|a Los libros del ICE de la UAB. Serie sociedad y educación
|v 15
|
520 |
|
|
|a Estudi sobre el context familiar, sociocultural i espacial-temporal dels alumnes immigrants a Catalunya. El text es divideix en dues parts diferenciades. A la primera s'hi troben diversos temes clau sobre educació, immigració i multiculturalitat i es revisen alguns reptes pendents i les possibles implicacions d'algunes respostes des de l'àmbit escolar i des de la política educativa. A la segona part es tracta el context migratori, familiar i educatiu corresponent al Marroc, Llatinoamèrica, Equador, Xina i la regió de Senegàmbia.
|
650 |
1 |
4 |
|a Alumnes Equatorians
|9 64711
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació
|9 25969
|
650 |
1 |
4 |
|a Família
|9 39823
|
650 |
1 |
4 |
|a Immigració
|9 56637
|
650 |
1 |
4 |
|a Immigrants
|9 42202
|
650 |
1 |
4 |
|a Integració escolar
|9 56747
|
650 |
1 |
4 |
|a Integració social
|9 35992
|
650 |
1 |
4 |
|a Marroquins
|9 57033
|
650 |
1 |
4 |
|a Multiculturalisme
|9 38101
|
650 |
1 |
4 |
|a Subsaharians
|9 62291
|
650 |
1 |
4 |
|a Xinesos
|9 56727
|
651 |
|
4 |
|a Catalunya
|9 51009
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 31816
|d 31816
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 10_INM
|7 0
|8 EDU
|9 89701
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2005-05-24
|l 0
|o 10 Inm
|p BGR-M20150438
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 121873
|d 121873
|