|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9647 |
008 |
s1989||||sp gr ||||||spa d |
100 |
1 |
|
|a Spencer, Herbert
|9 28894
|
245 |
0 |
0 |
|a L'Educació intel·lectual, moral i física
|c Spencer, Herbert
|
260 |
|
|
|a Vic
|b Eumo
|c 1989
|
300 |
|
|
|a 189 p.
|
490 |
0 |
|
|a Textos pedagògics
|v 21
|
520 |
|
|
|a La influència de Spencer sobre les idees i la pràctica pedagògica ha estat provablement més gran del que comunment se suposa. La priorització de l'educació científica per damunt de l'educació humanística i la potència verbal del seu estil han fet d'aquest llibre el més apte per conèixer les idees utilitaristes i lliberals sobre educació. Segons Spencer, la pregunta essencial és: com s'ha de viure? El problema general que engloba tots els problemes particulars és la línia correcta de conducta en totes les direccions i circumstàncies.
|
650 |
1 |
4 |
|a Conducta
|9 58196
|
650 |
1 |
4 |
|a Violència
|9 7771
|
650 |
1 |
4 |
|a Relacions humanes
|9 8598
|
650 |
1 |
4 |
|a Humanitats
|9 64768
|
650 |
1 |
4 |
|a Llibertat
|9 4406
|
650 |
1 |
4 |
|a Pedagogia
|9 35391
|
650 |
1 |
4 |
|a Teoria de l'educació
|9 64655
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 31870
|d 31870
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 11_EDU
|7 0
|8 EDU
|9 89756
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-07-10
|l 0
|o 11 Edu
|p BGR-M20150456
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 121927
|d 121927
|