|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9753 |
008 |
s1998||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-89149-51-8
|
245 |
0 |
0 |
|a Una Experiència en habilitats socials
|c Carpena, Anna ; Aguilera, Isabel ; Masip, Alícia
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Rosa Sensat
|c 1998
|
300 |
|
|
|a 64 p.
|
490 |
0 |
|
|a Per una immensa minoria
|
520 |
|
|
|a El grup per al qual es pensava el treball era per motius diversos un grup força desestructurat: famílies només amb el pare o la mare, famílies nombroses, pocs hàbits familiars, etc. Aquestes situacions fan que els infants no tinguin adquirides les normes mínimes de convivència en grup, la qual cosa dificulta el treball a classe i la relació entre ells. Hi ha qui propugna que les actituds, valors i normes no s'han de treballar separats de les àrees acadèmiques. Però un bon tutor sap que de vegades cal aturar-se i treballar amb els alumnes temes com les baralles, els insults, etc. Què passa quan els alumnes tornen esverats del pati? Què passa quan es trenquen objectes? Què passa quan es peguen sovint o s'insulten, o quan cap d'ells no se saluda o no sap donar les gràcies?.
|
650 |
1 |
4 |
|a Atenció a la diversitat
|9 64662
|
650 |
1 |
4 |
|a Immigració
|9 56637
|
700 |
1 |
|
|a Aguilera, Isabel
|9 64940
|
700 |
1 |
|
|a Masip, Alícia
|9 64941
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 31976
|d 31976
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 11_EXP
|7 0
|8 EDU
|9 89863
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-07-10
|l 0
|o 11 Exp
|p BGR-M20150481
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122032
|d 122032
|