|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9756 |
008 |
s1996||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 3-928878-49-2
|
100 |
1 |
|
|a Böhm, Ingrid
|9 64945
|
245 |
0 |
0 |
|a Apprendre productivement
|b un moyen de se former pour les jeunes en Europe
|c Böhm, Ingrid ; Schneider, Jens
|
260 |
|
|
|a Berlin
|b Schibri
|c 1996
|
300 |
|
|
|a 343 p.
|
520 |
|
|
|a Resulta difícil pels joves trobar la seva veu entre la vida adulta i professional. Escola i formació professional no saben com solucionar-ho. El món sencer parla de la crisi de la formació. L'Institut per l'Aprenentatge Productiu a Europa (IPLE) ha trobat un camí per sortir de la crisi: l'aprenentatge productiu. Aquest aprenentatge permet als joves evitar aquesta passivitat que la societat els imposa a través de la seva vida escolar i prendre ells mateixos per la mà els seus processos de formació sobre la base d'una participació a la vida real i desenvolupar una nova creativitat i productivitat.
|
650 |
1 |
4 |
|a Aprenentatge productiu
|9 64599
|
650 |
1 |
4 |
|a Formació ocupacional
|9 36893
|
700 |
1 |
|
|a Schneider, Jens-Peter
|9 64946
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 31979
|d 31979
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 26_APP
|7 0
|8 EDU
|9 89866
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 26 App
|p BGR-M241
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122035
|d 122035
|