|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9782 |
008 |
s1999||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-89149-55-0
|
100 |
1 |
|
|a Corominas, August
|9 64977
|
245 |
0 |
0 |
|a L'Escola i la societat de la informació
|b pensem-hi!
|c Corominas, August ; Lladó Mulet, Cecília
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Rosa Sensat
|c 1999
|
300 |
|
|
|a 56 p.
|
490 |
0 |
|
|a Per una immensa minoria
|
520 |
|
|
|a Esperem oferir una eina útil i eficaç per a una escola millor, oberta a la societat i que potenciï la igualtat. Podríem definir l'educació com un procés permanent de comunicació. Tant en el cas de l'infant que rep els primers estímuls de braços dels pares, com en el de l'adolescent que prepara els seus 'projectes' en grup, o el de l'adult que intercanvia i comparteix opinions amb els altres, es dóna una comunicació, un intercanvi d'informació que fa que la persona es vagi formant. Es tracta de dotar de recursos les biblioteques i les hemeroteques per tal que posin a l'abast dels nens i nenes tota la informació que els calgui, així com promoure la col·laboració entre els diversos centres escolars per estimular la recerca individual o compartida amb els companys d'altres escoles. De fet, tal com anunciava Freinet, la cooperació escolar torna a ser una realitat en els centres que s'han plantejat aquestes experiències.
|
650 |
1 |
4 |
|a Biblioteques escolars
|9 43698
|
650 |
1 |
4 |
|a Biblioteques públiques
|9 49216
|
650 |
1 |
4 |
|a Currículum vitae
|9 64593
|
650 |
1 |
4 |
|a Igualtat d'oportunitats
|9 56844
|
650 |
1 |
4 |
|a Mitjans de comunicació de massa
|9 36503
|
650 |
1 |
4 |
|a Professors
|9 64591
|
650 |
1 |
4 |
|a Societat de la informació
|9 27471
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació en valors
|9 18943
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32005
|d 32005
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 11_ESC
|7 0
|8 EDU
|9 89891
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 11 Esc
|p BGR-M285
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122060
|d 122060
|