Aprendizaje reflexivo en la educación superior

Contribueix a que el professorat d'ensenyament superior i universitari comprengui en què consisteix el diàleg i l'activitat reflexiva, desenvolupant les seves capacitats per a facilitar l'aprenentatge, tot il·lusionant i comprometent l'alumnat. Continguts: una filosofia de l'...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Brockbank, Anne
Other Authors: McGill, Ian
Format: Book
Language:Spanish
Published: Madrid Morata 2002
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 9785
008 s2002||||sp gr ||||||spa d
100 1 |a Brockbank, Anne  |9 64983 
245 0 0 |a Aprendizaje reflexivo en la educación superior  |c Brockbank, Anne ; McGill, Ian 
260 |a Madrid  |b Morata  |c 2002 
300 |a 311 p. 
520 |a Contribueix a que el professorat d'ensenyament superior i universitari comprengui en què consisteix el diàleg i l'activitat reflexiva, desenvolupant les seves capacitats per a facilitar l'aprenentatge, tot il·lusionant i comprometent l'alumnat. Continguts: una filosofia de l'aprenentatge, corrent tradicional, categories de l'aprenentatge, estratègies, diàleg reflexiu intencionat, facilitar l'aprenentatge i la pràctica reflexiva i l'actuació del mentor. 
650 1 4 |a Aprenentatge  |9 9698 
650 1 4 |a Ensenyament universitari  |9 38624 
700 1 |a McGill, Ian  |9 64984 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 32008  |d 32008 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 06_APR  |7 0  |8 EDU  |9 89894  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-06-29  |l 0  |o 06 Apr  |p BGR-M291  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 122063  |d 122063