|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9785 |
008 |
s2002||||sp gr ||||||spa d |
100 |
1 |
|
|a Brockbank, Anne
|9 64983
|
245 |
0 |
0 |
|a Aprendizaje reflexivo en la educación superior
|c Brockbank, Anne ; McGill, Ian
|
260 |
|
|
|a Madrid
|b Morata
|c 2002
|
300 |
|
|
|a 311 p.
|
520 |
|
|
|a Contribueix a que el professorat d'ensenyament superior i universitari comprengui en què consisteix el diàleg i l'activitat reflexiva, desenvolupant les seves capacitats per a facilitar l'aprenentatge, tot il·lusionant i comprometent l'alumnat. Continguts: una filosofia de l'aprenentatge, corrent tradicional, categories de l'aprenentatge, estratègies, diàleg reflexiu intencionat, facilitar l'aprenentatge i la pràctica reflexiva i l'actuació del mentor.
|
650 |
1 |
4 |
|a Aprenentatge
|9 9698
|
650 |
1 |
4 |
|a Ensenyament universitari
|9 38624
|
700 |
1 |
|
|a McGill, Ian
|9 64984
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32008
|d 32008
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 06_APR
|7 0
|8 EDU
|9 89894
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 06 Apr
|p BGR-M291
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122063
|d 122063
|