|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9827 |
008 |
s2000||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-7827-240-2
|
100 |
1 |
|
|a Alcudia, Rosa
|9 65024
|
245 |
0 |
0 |
|a Atención a la diversidad
|c Alcudia, Rosa
|
260 |
|
|
|a Barcelona@@Caracas
|b Graó; Laboratorio educativo
|c 2000
|
300 |
|
|
|a 164 p.
|
490 |
0 |
|
|a Claves para la innovación educativa
|v 6
|
520 |
|
|
|a La selecció de textos que s'inclouen en aquest llibre aporta elements per a reflexionar sobre el que se suposa que és l'atenció a la diversitat com a principi, però també proposa recursos i descriu experiències sobre cóm portar a la pràctica una pedagogia coherent amb aquell principi, tant en el que són acords generals de centre com a algunes possibilitats en educació infantil, primària i secundària. Analitza la construcció del discurs sobre la diversitat i les seves pràctiques, el projecte curricular de centre i l'atenció a la diversitat, l'organització del currículum en educació infantil atenent al factor diversitat, l'ensenyament a primària i criteris pedagògics per fer front a la diversitat a secundària. (AL)
|
650 |
1 |
4 |
|a Aprenentatge cooperatiu
|9 64676
|
650 |
1 |
4 |
|a Atenció a la diversitat
|9 64662
|
650 |
1 |
4 |
|a Avaluació dels alumnes
|9 64700
|
650 |
1 |
4 |
|a Disseny curricular
|9 64691
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació infantil
|9 29154
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació primària
|9 43699
|
650 |
1 |
4 |
|a Ensenyament de llengües
|9 57060
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació secundària obligatòria
|9 21974
|
710 |
1 |
|
|a Projecte Curricular de Centre (PCC)
|9 64808
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32049
|d 32049
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 10_ATE
|7 0
|8 EDU
|9 89936
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-03-16
|l 0
|o 10 Ate
|p BGR-M20150497
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122104
|d 122104
|