|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9831 |
008 |
s1998||||sp gr ||||||spa d |
110 |
2 |
|
|a Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC)
|9 54221
|
245 |
0 |
0 |
|a Una Auditoria mediambiental per a centres educatius
|c Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Federació de Moviments de Renovació Pedagògica
|c 1998
|
300 |
|
|
|a 28 p.
|
520 |
|
|
|a Les experiències d'Educació Ambiental que es duen a terme als centres són variades i de llarga tradició, malgrat que la majoria de vegades no portin aquest títol. La posada en marxa de la Reforma també ha donat un impuls important a aquest tema al plantejar l'Educació Ambiental com un eix transversal que ha de ser objecte de programació en els diversos nivells d'Educació Primària i Secundària. Per elaborar un Programa d'Educació Ambiental cal prèviament fer un dibuix del que ja es realitza al centre, en quines àrees i nivells es treballa, que hi està implicat, com hi participen els pares i mares i l'alumnat, com s'utilitzen els recursos. Després d'aquesta fase, cal dissenyar el programa del centre i periodificar la seva realització.
|
650 |
1 |
4 |
|a Auditoria
|9 8060
|
650 |
1 |
4 |
|a Currículum vitae
|9 64593
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació ambiental
|9 30861
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació primària
|9 43699
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació secundària obligatòria
|9 21974
|
650 |
1 |
4 |
|a Transversalitat
|9 11887
|
710 |
1 |
|
|a Projecte Curricular de Centre (PCC)
|9 64808
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32053
|d 32053
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 40_AUD
|7 0
|8 EDU
|9 89940
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 40 Aud
|p BGR-M370
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122108
|d 122108
|