|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9879 |
008 |
s1990||||sp gr ||||||spa d |
100 |
1 |
|
|a Giménez, Joaquim
|9 65070
|
245 |
0 |
0 |
|a Càlcul a l'escola
|b reflexions i propostes
|c Giménez, Joaquim ; Girondo, Luisa
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Graó
|c 1990
|
300 |
|
|
|a 104 p.
|
520 |
|
|
|a L'objectiu prioritari d'aquest llibre és mostrar un conjunt de reflexions i propostes didàctiques sobre el tractament del càlcul a l'escola: la seva importància, algunes dificultats, els nivells observats, i -més genèricament- elements a tenir en compte per millorar-ne els resultats globalment. Primer de tot, hem de considerar que els nombres i la numeració són conceptes previs al treball de càlcul, tot i que nombres i càlcul van sempre molt lligats. Així, tot i que al llarg de la història molts textos d'estudi han unit numeració i càlcul, nosaltres no tractarem sinó del càlcul des de les múltiples vessants.(AL)
|
650 |
1 |
4 |
|a Càlcul
|9 37527
|
700 |
1 |
|
|a Girondo, Luisa
|9 65072
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32101
|d 32101
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 07_CÀL
|7 0
|8 EDU
|9 89988
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-03-04
|l 0
|o 07 Càl
|p BGR-M482
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122156
|d 122156
|