Càlcul a l'escola reflexions i propostes

L'objectiu prioritari d'aquest llibre és mostrar un conjunt de reflexions i propostes didàctiques sobre el tractament del càlcul a l'escola: la seva importància, algunes dificultats, els nivells observats, i -més genèricament- elements a tenir en compte per millorar-ne els resultats g...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Giménez, Joaquim
Other Authors: Girondo, Luisa
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Graó 1990
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 9879
008 s1990||||sp gr ||||||spa d
100 1 |a Giménez, Joaquim  |9 65070 
245 0 0 |a Càlcul a l'escola   |b  reflexions i propostes  |c Giménez, Joaquim ; Girondo, Luisa 
260 |a Barcelona  |b Graó  |c 1990 
300 |a 104 p. 
520 |a L'objectiu prioritari d'aquest llibre és mostrar un conjunt de reflexions i propostes didàctiques sobre el tractament del càlcul a l'escola: la seva importància, algunes dificultats, els nivells observats, i -més genèricament- elements a tenir en compte per millorar-ne els resultats globalment. Primer de tot, hem de considerar que els nombres i la numeració són conceptes previs al treball de càlcul, tot i que nombres i càlcul van sempre molt lligats. Així, tot i que al llarg de la història molts textos d'estudi han unit numeració i càlcul, nosaltres no tractarem sinó del càlcul des de les múltiples vessants.(AL) 
650 1 4 |a Càlcul  |9 37527 
700 1 |a Girondo, Luisa  |9 65072 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 32101  |d 32101 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 07_CÀL  |7 0  |8 EDU  |9 89988  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2004-03-04  |l 0  |o 07 Càl  |p BGR-M482  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 122156  |d 122156