|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9970 |
008 |
s1998||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-7827-188-0
|
100 |
1 |
|
|a Casamayor, Gregorio
|9 65174
|
245 |
0 |
0 |
|a Cómo dar respuesta a los conflictos
|b la disciplina en la enseñanza secundaria
|c Casamayor, Gregorio
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Graó
|c 1998
|
300 |
|
|
|a 159 p.
|
490 |
0 |
|
|a Biblioteca de aula. Serie pedagogía
|v 128
|
520 |
|
|
|a Una societat en constant canvi i revisió dels valors tradicionals incideix especialment en els més joves. Els conceptes de democràcia, de llibertat, de participació, d'autonomia i de responsabilitat són interpretats i qüestionats en profunditat. Si a aquesta situació general afegim una escolarització no selectiva i integradora, els reptes que ha de plantejar-se l'escola són d'una magnitud important. Les situacions conflictives en els centres són un reflex de les tensions socials. L'escola no pot afrontar els reptes d'aquesta societat amb els instruments educatius pensats per altres alumnes i altres finalitats. Aquest llibre pretén oferir al professorat distintes maneres d'afrontar els conflictes en els centres. El seu enfocament va destinat a prevenir, però també a analitzar que s'ha de fer quan els conflictes ja han sorgit donant resposta tant en el tractament individual com al de grup-classe i al del centre. (Autor)
|
650 |
1 |
4 |
|a Adolescència
|9 31741
|
650 |
1 |
4 |
|a Conflictivitat escolar
|9 64695
|
650 |
1 |
4 |
|a Convivència
|9 45796
|
650 |
1 |
4 |
|a Disciplina
|9 65129
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació secundària obligatòria
|9 21974
|
650 |
1 |
4 |
|a Gestió escolar
|9 64628
|
650 |
1 |
4 |
|a Intervenció educativa
|9 64282
|
650 |
1 |
4 |
|a Mediació escolar
|9 13743
|
650 |
1 |
4 |
|a Resolució de conflictes
|9 59142
|
710 |
2 |
|
|a Reglament de règim intern / Educació (RRI)
|9 65057
|
710 |
1 |
|
|a Unitat d'Adaptació Curricular (UAC)
|9 64849
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32191
|d 32191
|
999 |
|
|
|c 122245
|d 122245
|