Comprensión lectora el uso de la lengua como procedimiento

Aquest llibre pretén aprofundir sobre la comprensió lectora dels alumnes. Saber trobar les idees nuclears d'un text, extreure'n la informació no explícita o connectar els coneixements previs amb la nova informació disponible són alguns dels exercicis que fan els lectors competents i són, p...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Bofarull, M. Teresa
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Graó; Caracas: Laboratorio educativo 2001
Series:Claves para la innovación educativa 10
Subjects:
Description
Summary:Aquest llibre pretén aprofundir sobre la comprensió lectora dels alumnes. Saber trobar les idees nuclears d'un text, extreure'n la informació no explícita o connectar els coneixements previs amb la nova informació disponible són alguns dels exercicis que fan els lectors competents i són, precissament, els exercicis que proposen els autors. Temes desenvolupats: investigació sobre la lectura i el seu ensenyament, estratègies lectores i comprensió de text en l'ensenyament obligatori, tractament de la lectura a l'aula, consideració de la lectura en altres àrees que no siguin les de Llengua, lectura en l'ensenyament infantil, primari i secundari, i dificultats en la comprensió de text.
Physical Description:169 p.
ISBN:84-7827-258-5