Comprensión lectora el uso de la lengua como procedimiento

Aquest llibre pretén aprofundir sobre la comprensió lectora dels alumnes. Saber trobar les idees nuclears d'un text, extreure'n la informació no explícita o connectar els coneixements previs amb la nova informació disponible són alguns dels exercicis que fan els lectors competents i són, p...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Bofarull, M. Teresa
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Graó; Caracas: Laboratorio educativo 2001
Series:Claves para la innovación educativa 10
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 9994
008 s2001||||sp gr ||||||spa d
020 |a 84-7827-258-5 
100 1 |a Bofarull, M. Teresa  |9 65206 
245 0 0 |a Comprensión lectora   |b  el uso de la lengua como procedimiento  |c Bofarull, M. Teresa 
260 |a Barcelona  |b Graó; Caracas: Laboratorio educativo  |c 2001 
300 |a 169 p. 
490 0 |a Claves para la innovación educativa   |v  10 
520 |a Aquest llibre pretén aprofundir sobre la comprensió lectora dels alumnes. Saber trobar les idees nuclears d'un text, extreure'n la informació no explícita o connectar els coneixements previs amb la nova informació disponible són alguns dels exercicis que fan els lectors competents i són, precissament, els exercicis que proposen els autors. Temes desenvolupats: investigació sobre la lectura i el seu ensenyament, estratègies lectores i comprensió de text en l'ensenyament obligatori, tractament de la lectura a l'aula, consideració de la lectura en altres àrees que no siguin les de Llengua, lectura en l'ensenyament infantil, primari i secundari, i dificultats en la comprensió de text. 
650 1 4 |a Avaluació dels alumnes  |9 64700 
650 1 4 |a Comprensió lectora  |9 64775 
650 1 4 |a Educació infantil  |9 29154 
650 1 4 |a Educació primària  |9 43699 
650 1 4 |a Educació secundària obligatòria  |9 21974 
650 1 4 |a Lectura  |9 64776 
650 1 4 |a Mètodes educatius  |9 64769 
650 1 4 |a Publicitat  |9 24268 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 32215  |d 32215 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 26_COM  |7 0  |8 EDU  |9 90101  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2004-03-25  |l 0  |o 26 Com  |p BGR-M20150560  |r 2015-07-10  |w 2015-07-10  |y MON  |0 0 
999 |c 122269  |d 122269