|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
9994 |
008 |
s2001||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-7827-258-5
|
100 |
1 |
|
|a Bofarull, M. Teresa
|9 65206
|
245 |
0 |
0 |
|a Comprensión lectora
|b el uso de la lengua como procedimiento
|c Bofarull, M. Teresa
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Graó; Caracas: Laboratorio educativo
|c 2001
|
300 |
|
|
|a 169 p.
|
490 |
0 |
|
|a Claves para la innovación educativa
|v 10
|
520 |
|
|
|a Aquest llibre pretén aprofundir sobre la comprensió lectora dels alumnes. Saber trobar les idees nuclears d'un text, extreure'n la informació no explícita o connectar els coneixements previs amb la nova informació disponible són alguns dels exercicis que fan els lectors competents i són, precissament, els exercicis que proposen els autors. Temes desenvolupats: investigació sobre la lectura i el seu ensenyament, estratègies lectores i comprensió de text en l'ensenyament obligatori, tractament de la lectura a l'aula, consideració de la lectura en altres àrees que no siguin les de Llengua, lectura en l'ensenyament infantil, primari i secundari, i dificultats en la comprensió de text.
|
650 |
1 |
4 |
|a Avaluació dels alumnes
|9 64700
|
650 |
1 |
4 |
|a Comprensió lectora
|9 64775
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació infantil
|9 29154
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació primària
|9 43699
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació secundària obligatòria
|9 21974
|
650 |
1 |
4 |
|a Lectura
|9 64776
|
650 |
1 |
4 |
|a Mètodes educatius
|9 64769
|
650 |
1 |
4 |
|a Publicitat
|9 24268
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32215
|d 32215
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 26_COM
|7 0
|8 EDU
|9 90101
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-03-25
|l 0
|o 26 Com
|p BGR-M20150560
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122269
|d 122269
|