|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10049 |
008 |
s2003||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-7509-223-3
|
100 |
1 |
|
|a Guilford, J. P.
|9 65265
|
245 |
0 |
0 |
|a Creatividad y educación
|c Guilford, J. P.
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Paidós
|c 2003
|
300 |
|
|
|a 115 p.
|
490 |
0 |
|
|a Paidós educador
|v 44
|
520 |
|
|
|a Viure significa afrontar problemes, i resoldre els problemes implica créixer intel·lectualment. Potser en cap altra època han viscut en aquest planeta persones tan bé informades i tan capacitades. Però els problemes que encara estan sense resoldre són aclaparadors: mantenir la pau, com alimentar i vestir a una població en continu creixement, com educar-la... L'educació s'ha pogut transmetre en els països desenvolupats, però ha estat massa autoritària, no ha ensenyat com utilitzar creativament la informació. L'educació creativa que planteja aquest llibre es proposa crear persones amb iniciativa, plenes de recursos i de confiança, tolerants, en resum persones pacífiques i disposades a col·laborar. La creativitat, clau de l'educació.
|
650 |
1 |
4 |
|a Autonomia (Ensenyament)
|9 64017
|
650 |
1 |
4 |
|a Autoritat
|9 64756
|
650 |
1 |
4 |
|a Creativitat
|9 32525
|
650 |
1 |
4 |
|a Demografia
|9 31053
|
650 |
1 |
4 |
|a Constructivisme (Educació)
|9 64970
|
650 |
1 |
4 |
|a Desenvolupament de la personalitat
|9 64650
|
650 |
1 |
4 |
|a Didàctica
|9 64763
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació per a la pau
|9 64773
|
650 |
1 |
4 |
|a Igualtat
|9 45795
|
650 |
1 |
4 |
|a Intel·ligència
|9 4967
|
650 |
1 |
4 |
|a Joventut
|9 45742
|
650 |
1 |
4 |
|a Llibertat
|9 4406
|
650 |
1 |
4 |
|a Mestres
|9 64643
|
650 |
1 |
4 |
|a Mètodes educatius
|9 64769
|
650 |
1 |
4 |
|a Participació escolar
|9 64674
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32270
|d 32270
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 32_CRE
|7 0
|8 EDU
|9 90156
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 32 Cre
|p BGR-M868
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122324
|d 122324
|