|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10064 |
008 |
s2001||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 87-7827-252-6
|
245 |
0 |
0 |
|a Cultura, política y práctica educativa
|c Giroux, Henry A.
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Graó
|c 2001
|
300 |
|
|
|a 141 p.
|
490 |
0 |
|
|a Biblioteca de aula
|v 158
|
520 |
|
|
|a Reflexió sobre els poders que imposen una subordinació de l'educació i la cultura a les dinàmiques de mercat. Les crítiques a allò que està permès pensar, des del comercialisme de Walt Disney a les limitacions conservadores del multiculturalisme, obren espai per a les dinàmiques de resistència i transformació. El replantejament de la política cultural genera nous debats i noves alternatives que permeten desbordar les iniciatives neoliberals des d'una revalorització de la proposta de Paulo Freire: una comprensió crítica del valor dels sentiments, les emocions i el desig com a part del procés d'aprenentatge. (Autor)
|
650 |
1 |
4 |
|a Aprenentatge
|9 9698
|
650 |
1 |
4 |
|a Cultura
|9 10468
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació emocional
|9 58189
|
650 |
1 |
4 |
|a Multiculturalisme
|9 38101
|
650 |
1 |
0 |
|a Política cultural
|9 38237
|
700 |
1 |
|
|a Freire, Paulo
|9 32920
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32284
|d 32284
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 40_CUL
|7 0
|8 EDU
|9 90170
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 40 Cul
|p BGR-M910
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122338
|d 122338
|