Del projecte educatiu a la programació d'aula el què, el quan i el com dels instruments de la planificació didàctica
En el context actual cal contribuir a proporcionar informació coherent, la qual cosa no s'ha d'entendre com una assumpció acrítica dels plantejaments que fa la reforma. El currículum de la reforma del sistema educatiu adopta explícitament un determinat model psicopedagògic: el constructivi...
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Format: | Book |
Language: | Spanish |
Published: |
Barcelona
Graó
1991
|
Series: | Guix
14 |
Subjects: |
Summary: | En el context actual cal contribuir a proporcionar informació coherent, la qual cosa no s'ha d'entendre com una assumpció acrítica dels plantejaments que fa la reforma. El currículum de la reforma del sistema educatiu adopta explícitament un determinat model psicopedagògic: el constructivisme. Aquest model entén l'aprenentatge com un procés de construcció o de reconstrucció personal de cadascun dels nous aprenentatges, de cada nou contingut. (Autor/ALM) |
---|---|
Physical Description: | 120 p. |
ISBN: | 84-87470-05-X |