Del projecte educatiu a la programació d'aula el què, el quan i el com dels instruments de la planificació didàctica

En el context actual cal contribuir a proporcionar informació coherent, la qual cosa no s'ha d'entendre com una assumpció acrítica dels plantejaments que fa la reforma. El currículum de la reforma del sistema educatiu adopta explícitament un determinat model psicopedagògic: el constructivi...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Antúnez, Serafí
Corporate Author: Projecte Curricular de Centre (PCC)
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Graó 1991
Series:Guix 14
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 10096
008 s1991||||sp gr ||||||spa d
020 |a 84-87470-05-X 
100 1 |a Antúnez, Serafí  |9 65307 
245 0 0 |a Del projecte educatiu a la programació d'aula   |b  el què, el quan i el com dels instruments de la planificació didàctica  |c Antúnez, Serafí] 
260 |a Barcelona  |b Graó  |c 1991 
300 |a 120 p. 
490 0 |a Guix  |v  14 
520 |a En el context actual cal contribuir a proporcionar informació coherent, la qual cosa no s'ha d'entendre com una assumpció acrítica dels plantejaments que fa la reforma. El currículum de la reforma del sistema educatiu adopta explícitament un determinat model psicopedagògic: el constructivisme. Aquest model entén l'aprenentatge com un procés de construcció o de reconstrucció personal de cadascun dels nous aprenentatges, de cada nou contingut. (Autor/ALM) 
650 1 4 |a Mestres  |9 64643 
650 1 4 |a Planificació educativa  |9 33591 
650 1 4 |a Professors  |9 64591 
650 1 4 |a Currículums (Ensenyament)  |9 48917 
710 1 |a Projecte Curricular de Centre (PCC)  |9 64808 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 32315  |d 32315 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 07_DEL  |7 0  |8 EDU  |9 90203  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2004-03-04  |l 0  |o 07 Del  |p BGR-M979  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 122369  |d 122369