|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10096 |
008 |
s1991||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-87470-05-X
|
100 |
1 |
|
|a Antúnez, Serafí
|9 65307
|
245 |
0 |
0 |
|a Del projecte educatiu a la programació d'aula
|b el què, el quan i el com dels instruments de la planificació didàctica
|c Antúnez, Serafí]
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Graó
|c 1991
|
300 |
|
|
|a 120 p.
|
490 |
0 |
|
|a Guix
|v 14
|
520 |
|
|
|a En el context actual cal contribuir a proporcionar informació coherent, la qual cosa no s'ha d'entendre com una assumpció acrítica dels plantejaments que fa la reforma. El currículum de la reforma del sistema educatiu adopta explícitament un determinat model psicopedagògic: el constructivisme. Aquest model entén l'aprenentatge com un procés de construcció o de reconstrucció personal de cadascun dels nous aprenentatges, de cada nou contingut. (Autor/ALM)
|
650 |
1 |
4 |
|a Mestres
|9 64643
|
650 |
1 |
4 |
|a Planificació educativa
|9 33591
|
650 |
1 |
4 |
|a Professors
|9 64591
|
650 |
1 |
4 |
|a Currículums (Ensenyament)
|9 48917
|
710 |
1 |
|
|a Projecte Curricular de Centre (PCC)
|9 64808
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32315
|d 32315
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 07_DEL
|7 0
|8 EDU
|9 90203
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-03-04
|l 0
|o 07 Del
|p BGR-M979
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122369
|d 122369
|