|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10117 |
008 |
s1998||||sp gr ||||||spa d |
100 |
1 |
|
|a Bruner, Jerome S.
|9 65325
|
245 |
0 |
0 |
|a Desarrollo cognitivo y educación
|c Bruner, Jerome S.
|
260 |
|
|
|a Madrid
|b Morata
|c 1998
|
300 |
|
|
|a 278 p.
|
520 |
|
|
|a El present volum selecciona els treballs més representatius en la problemàtica del desenvolupament i l'educació que Bruner, un dels més grans psicòlegs del segle XX, ha anat elaborant. Les seves teories sobre el desenvolupament s'entenen millor a la llum de les seves idees sobre educació i a l'inrevés. La primera part, reflexiona sobre el treball cognitiu. La segona aborda una sèrie de textos molt diversos, des d'opinar sobre l'objectiu de l'educació, fins a prendre partit davant la problemàtica de les reformes educatives, dels programes compensatoris, etc. I la tercera és un assaig autobiogràfic on es posen de manifest la seva trajectòria, el seu perfil humà, les seves relacions amb Piaget, Chomsky, etc.
|
650 |
1 |
4 |
|a Cultura
|9 10468
|
650 |
1 |
4 |
|a Constructivisme (Educació)
|9 64970
|
650 |
1 |
4 |
|a Desenvolupament de la personalitat
|9 64650
|
650 |
1 |
4 |
|a Psicologia del desenvolupament
|9 64652
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació compensatòria
|9 64767
|
650 |
1 |
4 |
|a Intel·ligència
|9 4967
|
650 |
1 |
4 |
|a Pedagogia
|9 35391
|
650 |
1 |
4 |
|a Pobresa
|9 25417
|
650 |
1 |
4 |
|a Psicologia de l'educació
|9 58386
|
650 |
1 |
4 |
|a Reforma educativa
|9 64644
|
700 |
1 |
|
|a Piaget, Jean
|9 37024
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32336
|d 32336
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 30_DES
|7 0
|8 EDU
|9 90224
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 30 Des
|p BGR-M1020
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122390
|d 122390
|