|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10159 |
008 |
s1998||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-89042-18-7@@1135-4437
|
100 |
1 |
|
|a Popkewitz, Thomas S.
|9 65342
|
245 |
0 |
0 |
|a Los Discursos redentores de las ciencias de la educación
|c Popkewitz, Thomas S.
|
260 |
|
|
|a Morón de la Frontera
|b M.C.E.P.
|c 1998
|
300 |
|
|
|a 83 p.
|
490 |
0 |
|
|a Ideología, pensamiento y educación
|v 5
|
520 |
|
|
|a Assaig que planteja diferents qüestions referents al canvi educatiu i al poder polític. Reflexiona sobre el paper del professorat en el sistema educatiu actual i la implicació de la seva feina en els processos de canvi. L'obra examina quatre punts: a) els principis que distingeixen les accions del professorat i dels nens, b) les investigacions sobre la infància i l'ensenyament que s'orienten en direcció a la subjectivitat del nen, c) la interpretació de les ciències pedagògiques sobre la realitat educativa ha fet que es tingui una visió predeterminada del seu futur i d) com les relacions de poder i les ciències pedagògiques han consolidat les desigualtats educatives. (Autor/OL)
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació
|9 25969
|
650 |
1 |
4 |
|a Pedagogia
|9 35391
|
650 |
1 |
4 |
|a Reforma educativa
|9 64644
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32368
|d 32368
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 40_DIS
|7 0
|8 EDU
|9 90255
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-07-13
|l 0
|o 40 Dis
|p BGR-M1156
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122421
|d 122421
|