|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10161 |
008 |
s1989||||sp gr ||||||spa d |
245 |
0 |
0 |
|a Diseño curricular base
|b educación primaria
|
260 |
|
|
|a Madrid
|b Ministerio de Educación y Ciencias
|c 1989
|
300 |
|
|
|a 435 p.
|
520 |
|
|
|a En el currículum es recullen les intencions educatives. La instància que estableix un currículum es suposa que té unes determinades intencions respecte a l'educació dels destinataris del mateix. Els elements curriculars implícits no han de ser negativament valorats. L'escola ofereix oportunitats d'aprendre més riques i variades de lo previst. Malgrat això, els elements del currículum sovint contribueixen a distorsionar les intencions educatives més explícites. El disseny curricular expressa intencions educatives, formulades amb detall al llarg d'aquesta obra.
|
650 |
1 |
4 |
|a Currículum vitae
|9 64593
|
650 |
1 |
4 |
|a Disseny curricular
|9 64691
|
650 |
1 |
4 |
|a Escoles públiques
|9 64882
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32370
|d 32370
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 07_DIS
|7 0
|8 EDU
|9 90257
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 07 Dis
|p BGR-M1162
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122423
|d 122423
|