Diseño curricular base educación primaria

En el currículum es recullen les intencions educatives. La instància que estableix un currículum es suposa que té unes determinades intencions respecte a l'educació dels destinataris del mateix. Els elements curriculars implícits no han de ser negativament valorats. L'escola ofereix oportu...

Full description

Bibliographic Details
Format: Book
Language:Spanish
Published: Madrid Ministerio de Educación y Ciencias 1989
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 10161
008 s1989||||sp gr ||||||spa d
245 0 0 |a Diseño curricular base   |b  educación primaria 
260 |a Madrid  |b Ministerio de Educación y Ciencias  |c 1989 
300 |a 435 p. 
520 |a En el currículum es recullen les intencions educatives. La instància que estableix un currículum es suposa que té unes determinades intencions respecte a l'educació dels destinataris del mateix. Els elements curriculars implícits no han de ser negativament valorats. L'escola ofereix oportunitats d'aprendre més riques i variades de lo previst. Malgrat això, els elements del currículum sovint contribueixen a distorsionar les intencions educatives més explícites. El disseny curricular expressa intencions educatives, formulades amb detall al llarg d'aquesta obra. 
650 1 4 |a Currículum vitae  |9 64593 
650 1 4 |a Disseny curricular   |9 64691 
650 1 4 |a Escoles públiques  |9 64882 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 32370  |d 32370 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 07_DIS  |7 0  |8 EDU  |9 90257  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-06-29  |l 0  |o 07 Dis  |p BGR-M1162  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 122423  |d 122423