Educar en la llibertat : manual de formació de monitors escola lliure El sol

Els qui opten per ser monitors de temps lliure volen contribuir al creixement de la personalitat dels infants dins un grup d'esplai. Volen fomentar l'esperit crític que es manifesta en els valors i les actituds que els monitors incorporen a la vida de l'esplai. Els individus han de se...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Molina, Vicenç
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia 2001
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 10327
008 s2001||||sp gr ||||||spa d
020 |a 84-87064-29-9 
100 1 |a Molina, Vicenç  |9 1693 
245 0 0 |a Educar en la llibertat : manual de formació de monitors   |b  escola lliure El sol  |c Molina, Vicenç (coord.) 
260 |a Barcelona  |b Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia  |c 2001 
300 |a 112 p. 
520 |a Els qui opten per ser monitors de temps lliure volen contribuir al creixement de la personalitat dels infants dins un grup d'esplai. Volen fomentar l'esperit crític que es manifesta en els valors i les actituds que els monitors incorporen a la vida de l'esplai. Els individus han de sentir-se lliures i poder exercir com a éssers dotats de capacitat d'acció, amb igualtat de drets i sentint vinculacions fraternals. Continguts: l'ideari: una opció de llibertat, el marc social com a l'entorn a transformar, una pedagogia de lliurepensament, el repte psicològic com a raó de respecte, una gestió democràtica i racional. l'educació ambiental a l'esplai, la salut com a eina d'autonomia personal. Inclou annex de fitxes. 
650 1 4 |a Educació ambiental  |9 30861 
650 1 4 |a Educació i lleure  |9 35874 
650 1 4 |a Educació sanitària  |9 39355 
650 1 4 |a Formació  |9 56977 
650 1 4 |a Igualtat d'oportunitats  |9 56844 
650 1 4 |a Monitors (Educació)  |9 64926 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 32536  |d 32536 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 03_EDU  |7 0  |8 EDU  |9 90422  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-06-29  |l 0  |o 03 Edu  |p BGR-M1491  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 122585  |d 122585