|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10327 |
008 |
s2001||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-87064-29-9
|
100 |
1 |
|
|a Molina, Vicenç
|9 1693
|
245 |
0 |
0 |
|a Educar en la llibertat : manual de formació de monitors
|b escola lliure El sol
|c Molina, Vicenç (coord.)
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia
|c 2001
|
300 |
|
|
|a 112 p.
|
520 |
|
|
|a Els qui opten per ser monitors de temps lliure volen contribuir al creixement de la personalitat dels infants dins un grup d'esplai. Volen fomentar l'esperit crític que es manifesta en els valors i les actituds que els monitors incorporen a la vida de l'esplai. Els individus han de sentir-se lliures i poder exercir com a éssers dotats de capacitat d'acció, amb igualtat de drets i sentint vinculacions fraternals. Continguts: l'ideari: una opció de llibertat, el marc social com a l'entorn a transformar, una pedagogia de lliurepensament, el repte psicològic com a raó de respecte, una gestió democràtica i racional. l'educació ambiental a l'esplai, la salut com a eina d'autonomia personal. Inclou annex de fitxes.
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació ambiental
|9 30861
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació i lleure
|9 35874
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació sanitària
|9 39355
|
650 |
1 |
4 |
|a Formació
|9 56977
|
650 |
1 |
4 |
|a Igualtat d'oportunitats
|9 56844
|
650 |
1 |
4 |
|a Monitors (Educació)
|9 64926
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32536
|d 32536
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 03_EDU
|7 0
|8 EDU
|9 90422
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 03 Edu
|p BGR-M1491
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122585
|d 122585
|