|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10355 |
008 |
s1995||||sp gr ||||||spa d |
100 |
1 |
|
|a Reyzábal, María Victoria
|9 65519
|
245 |
0 |
0 |
|a Los Ejes transversales
|b aprendizajes para la vida
|c Reyzábal, María Victoria ; Sanz, Ana Isabel
|
260 |
|
|
|a Madrid
|b Escuela española
|c 1995
|
300 |
|
|
|a 293 p.
|
520 |
|
|
|a La dimensió transversal del currículum planteja reflexions que no són noves en el camp de la pedagogia, de la didàctica o inclús de la filosofia, però la seva particular aportació consisteix en fer explícites una sèrie d'aspiracions de canvi en la pràctica educativa i en el perfil del futur ciutadà, aglutinant-les i proporcionant un espai dins dels actuals dissenys curriculars que facilita el seu desenvolupament, tant teòric com a pràctic. Qualsevol debat sobre els continguts escolars fa referència també, implícita o explícitament, a les finalitats educatives i a les formes de transmissió del saber. En aquest sentit, per comprendre l'esperit dels dits eixos transversals es necessari reprendre els plantejaments quant a l'educació en valors i, per un altre al pensament sobre la globalitat del coneixement junt a la relació d'aquest amb les conductes.
|
650 |
1 |
4 |
|a Currículum vitae
|9 64593
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació ambiental
|9 30861
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació per a la pau
|9 64773
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació sanitària
|9 39355
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació del consumidor
|9 26804
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació primària
|9 43699
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació sexual
|9 22139
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació viària
|9 49247
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació secundària obligatòria
|9 21974
|
650 |
1 |
4 |
|a Igualtat d'oportunitats
|9 56844
|
650 |
1 |
4 |
|a Transversalitat
|9 11887
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació en valors
|9 18943
|
700 |
1 |
|
|a Sanz, Ana Isabel
|9 65520
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32564
|d 32564
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 07_EJE
|7 0
|8 EDU
|9 90451
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 07 Eje
|p BGR-M1549
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122613
|d 122613
|