Enseñar y aprender : un diálogo con el futuro la aproximación de Vigotski

Mostra el pensament de Vigotski i el tema ensenyar-aprendre. Possiblement el pensament de Vigotski sigui el més actual, considerat i debatut dels vells pensaments psicopedagògics del segle XX. Conceptes com els de la zona de desenvolupament proximal, el diàleg entre el nen i el seu futur, i el veure...

Full description

Bibliographic Details
Other Authors: Vigotski, Lev S.
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Octaedro 2002
Subjects:
Description
Summary:Mostra el pensament de Vigotski i el tema ensenyar-aprendre. Possiblement el pensament de Vigotski sigui el més actual, considerat i debatut dels vells pensaments psicopedagògics del segle XX. Conceptes com els de la zona de desenvolupament proximal, el diàleg entre el nen i el seu futur, i el veure, reconèixer i considerar a cada nen com un ser únic i irrepetible són de gran transcendència per al treball diari a l'escola. Ensenyar i aprendre, el tema central del llibre, es mostra amb una concepció de reciprocitat, de diàleg, de col·laboració, en un sistema viu de relacions, com un tot indissociable. L'autor apropa amb passió i coneixement les idees fortes del pensament de Vigotski, fent conèixer la seva personalitat, el seu temps i les diverses censures que ha patit la seva obra alhora que formula els interrogants que són al moll de l'os d'una o altra concepció educativa.
Physical Description:42 p.