La Escuela global la educación y la comunicación a lo largo de la historia de la Unesco

L'escola com a símbol tradicional de l'educació ha anat adquirint un valor semàntic nou: el concepte d'educació amplia a l'actualitat els seus horitzons i es situa dins i fora de l'aula, en les metodologies educatives formals i no formals. Per la influència dels mitjans de c...

Full description

Bibliographic Details
Corporate Author: UNESCO
Other Authors: Sabán, Carmen
Format: Book
Language:Spanish
Published: Madrid@@París Fondo de Cultura Económica@@Unesco 1997
Series:Sección de obras de pedagogía
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 10446
008 s1997||||sp gr ||||||spa d
020 |a 84-375-0429-5; 92-3-303366-X 
245 0 0 |a La Escuela global   |b  la educación y la comunicación a lo largo de la historia de la Unesco  |c Monclús Estella, Antonio ; Sabán, Carmen 
260 |a Madrid@@París  |b Fondo de Cultura Económica@@Unesco  |c 1997 
300 |a 374 p. 
490 0 |a Sección de obras de pedagogía 
520 |a L'escola com a símbol tradicional de l'educació ha anat adquirint un valor semàntic nou: el concepte d'educació amplia a l'actualitat els seus horitzons i es situa dins i fora de l'aula, en les metodologies educatives formals i no formals. Per la influència dels mitjans de comunicació, l'escola es globalitza. La lluita contra l'analfabetisme, l'educació per a la pau, la democratització de l'educació, l'educació permanent, la lliure circulació de la informació, són alguns dels objectius i polítiques desenvolupades i que s'analitzen en el llibre. 
650 1 4 |a Comunicació  |9 22995 
650 1 4 |a Cooperació internacional  |9 20418 
650 1 4 |a escoles  |9 47368 
650 1 4 |a Política educativa  |9 39345 
700 1 |a Sabán, Carmen  |9 65596 
710 2 |a UNESCO  |9 52950 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 32655  |d 32655 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 40_ESC  |7 0  |8 EDU  |9 90542  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-06-29  |l 0  |o 40 Esc  |p BGR-M1754  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 122703  |d 122703