La Evaluación un proceso de diálogo, comprensión y mejora

L'avaluació a l'escola ha incidit, fins ara, exclusivament en els alumnes. Només ells són avaluats. Això és una realitat reveladora. L'alumne, jeràrquicament, és l'última peça en l'escala del poder. No és casual que sigui l'únic avaluat. Aquest caràcter descendent de l&...

Full description

Bibliographic Details
Format: Book
Language:Spanish
Published: Archidona Aljibe 1995
Edition:2a ed.
Series:Biblioteca de educación
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 10498
008 s1995||||sp gr ||||||spa d
020 |a 84-8867-17-6 
245 0 0 |a La Evaluación  |b  un proceso de diálogo, comprensión y mejora  |c Santos Guerra, Miguel Ángel 
250 |a 2a ed. 
260 |a Archidona  |b Aljibe  |c 1995 
300 |a 230 p. 
490 0 |a Biblioteca de educación 
520 |a L'avaluació a l'escola ha incidit, fins ara, exclusivament en els alumnes. Només ells són avaluats. Això és una realitat reveladora. L'alumne, jeràrquicament, és l'última peça en l'escala del poder. No és casual que sigui l'únic avaluat. Aquest caràcter descendent de l'avaluació revela el seu costat més obscur. En aquesta dinàmica s'amaga un fenomen de poder, privilegi i domini. S'ha d'evitar fer de l'avaluació un instrument de domini. Aquest sentit vertical i descendent desvirtua i empobreix les seves funcions. Malgrat tot, s'ha de fer d'ella un procés de diàleg, comprensió i millora de la pràctica educativa. Això s'aconsegueix amb una pràctica avaluadora depurada èticament, amb una avaluació rigorosa i amb un control democràtic de totes dues. 
650 1 4 |a Avaluació dels alumnes  |9 64700 
650 1 4 |a Avaluació de l'Educació  |9 64704 
650 1 4 |a Aprenentatge  |9 9698 
650 1 4 |a Fracàs escolar  |9 10422 
650 1 4 |a Intervenció educativa  |9 64282 
650 1 4 |a Material didàctic  |9 22831 
650 1 4 |a Mestres  |9 64643 
650 1 4 |a Millora del rendiment escolar  |9 64824 
650 1 4 |a Professors  |9 64591 
650 1 4 |a Qualitat de l'educació  |9 64693 
650 1 4 |a Rendiment escolar  |9 64665 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 32706  |d 32706 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 05_EVA  |7 0  |8 EDU  |9 90592  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-07-10  |l 0  |o 05 Eva  |p BGR-M20150670  |r 2015-07-10  |w 2015-07-10  |y MON  |0 0 
999 |c 122753  |d 122753