|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10498 |
008 |
s1995||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-8867-17-6
|
245 |
0 |
0 |
|a La Evaluación
|b un proceso de diálogo, comprensión y mejora
|c Santos Guerra, Miguel Ángel
|
250 |
|
|
|a 2a ed.
|
260 |
|
|
|a Archidona
|b Aljibe
|c 1995
|
300 |
|
|
|a 230 p.
|
490 |
0 |
|
|a Biblioteca de educación
|
520 |
|
|
|a L'avaluació a l'escola ha incidit, fins ara, exclusivament en els alumnes. Només ells són avaluats. Això és una realitat reveladora. L'alumne, jeràrquicament, és l'última peça en l'escala del poder. No és casual que sigui l'únic avaluat. Aquest caràcter descendent de l'avaluació revela el seu costat més obscur. En aquesta dinàmica s'amaga un fenomen de poder, privilegi i domini. S'ha d'evitar fer de l'avaluació un instrument de domini. Aquest sentit vertical i descendent desvirtua i empobreix les seves funcions. Malgrat tot, s'ha de fer d'ella un procés de diàleg, comprensió i millora de la pràctica educativa. Això s'aconsegueix amb una pràctica avaluadora depurada èticament, amb una avaluació rigorosa i amb un control democràtic de totes dues.
|
650 |
1 |
4 |
|a Avaluació dels alumnes
|9 64700
|
650 |
1 |
4 |
|a Avaluació de l'Educació
|9 64704
|
650 |
1 |
4 |
|a Aprenentatge
|9 9698
|
650 |
1 |
4 |
|a Fracàs escolar
|9 10422
|
650 |
1 |
4 |
|a Intervenció educativa
|9 64282
|
650 |
1 |
4 |
|a Material didàctic
|9 22831
|
650 |
1 |
4 |
|a Mestres
|9 64643
|
650 |
1 |
4 |
|a Millora del rendiment escolar
|9 64824
|
650 |
1 |
4 |
|a Professors
|9 64591
|
650 |
1 |
4 |
|a Qualitat de l'educació
|9 64693
|
650 |
1 |
4 |
|a Rendiment escolar
|9 64665
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32706
|d 32706
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 05_EVA
|7 0
|8 EDU
|9 90592
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-07-10
|l 0
|o 05 Eva
|p BGR-M20150670
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122753
|d 122753
|