|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10556 |
008 |
s1997||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-7827-106-6
|
100 |
1 |
|
|a Imbernón, Francesc
|9 42837
|
245 |
0 |
0 |
|a La Formación y el desarrollo profesional del profesorado
|b hacia una nueva cultura profesional
|c Imbernón, Francesc
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Graó
|c 1997
|
300 |
|
|
|a 163 p.
|
490 |
0 |
|
|a Biblioteca de aula
|v 119
|
520 |
|
|
|a Algunes investigacions realitzades en els últims anys en el nostre país i a l'estranger han sigut afavorides per diversos organismes públics o privats dedicats total o parcialment a l'estudi de qüestions educatives, entre els quals destaca la UNESCO, que ja al 1975 definia la formació permanent del professorat com un procés dirigit a la revisió i renovació de coneixements, actituds i habilitats prèviament adquirides, determinat per la necessitat d'actualitzar els coneixements. L'interés per la professió docent, la formació i el desenvolupament professional queda reflexat tant en la profusió d'obres semblants com pels nombrosos estudis realitzats sobre aquest asumpte en els últims anys, així com pel gran nombre d'articles, informes i documents publicats. Un exemple el constitueixen les universitats, que han intensificat els estudis sobre la qüestió docent: el pensament reflexiu, el pensament crític, etc.. (AL)
|
650 |
1 |
4 |
|a Desenvolupament de la personalitat
|9 64650
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació permanent
|9 31514
|
650 |
1 |
4 |
|a Formació del professorat
|9 62335
|
650 |
1 |
4 |
|a Investigació
|9 47382
|
650 |
1 |
4 |
|a Pedagogia
|9 35391
|
650 |
1 |
4 |
|a Professors
|9 64591
|
710 |
2 |
|
|a UNESCO
|9 52950
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32764
|d 32764
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 07_FOR
|7 0
|8 EDU
|9 90648
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-03-04
|l 0
|o 07 For
|p BGR-M2051
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122809
|d 122809
|