|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10585 |
008 |
s2002||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-7827-277-1
|
100 |
1 |
|
|a Abad, M. Luisa
|9 65707
|
245 |
0 |
0 |
|a Género y educación
|b la escuela coeducativa
|c Abad, M. Luisa
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Graó
|c 2002
|
300 |
|
|
|a 110 p.
|
490 |
0 |
|
|a Claves para la innovación educativa
|v 15
|
520 |
|
|
|a Malgrat que els més pessimistes (alguns dirien realistes) tenen dubtes, més o menys raonables, sobre el pes real de l'escola davant d'altres institucions o ens socialitzadors, com la família o la televisió, no per això s'ha de deixar de pensar que l'escola continua sent un dels agents més potents per transmetre una cultura, uns valors i uns procediments determinats. El centre escolar ha de possibilitar que les diferències, en aquest cas sexuals, no es converteixin en desigualtats. Dóna pautes per treballar la coeducació a les etapes d'infantil, primària i secundària. (Autor/AL)
|
650 |
1 |
4 |
|a Absentisme escolar
|9 61059
|
650 |
1 |
4 |
|a Aprenentatge
|9 9698
|
650 |
1 |
4 |
|a Atenció a la diversitat
|9 64662
|
650 |
1 |
4 |
|a Ciutadania
|9 49906
|
650 |
1 |
4 |
|a Coeducació
|9 48714
|
650 |
1 |
4 |
|a Conflictivitat escolar
|9 64695
|
650 |
1 |
4 |
|a Convivència
|9 45796
|
650 |
1 |
4 |
|a Cooperació
|9 46102
|
650 |
1 |
4 |
|a Crèdits (Ensenyament)
|9 64850
|
650 |
1 |
4 |
|a Currículum vitae
|9 64593
|
650 |
1 |
4 |
|a Dones
|9 43737
|
650 |
1 |
4 |
|a Dret a l'educació
|9 35991
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació afectiva
|9 58188
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació emocional
|9 58189
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació infantil
|9 29154
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32793
|d 32793
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 40_GÃN
|7 0
|8 EDU
|9 90677
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-05-18
|l 0
|o 40 Gén
|p BGR-M20150694
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122838
|d 122838
|