|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10589 |
008 |
s1998||||sp grf ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-7935-503-4
|
100 |
1 |
|
|a Stueart, Robert D.
|9 695
|
245 |
0 |
0 |
|a Gestió de biblioteques i centres d'informació
|c Stueart, Robert D. ; Moran, Bárbara M.
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Diputació de Barcelona: Àrea de Cultura
|c 1998
|
300 |
|
|
|a 443 p.
|
500 |
|
|
|a D'ús intern. No disponble
|
520 |
|
|
|a Parteix del principi que una biblioteca és com un negoci que s'ha de gestionar eficientment, amb la diferència que un negoci té una finalitat de lucre que la majoria de biblioteques i centres d'informació no tenen. Tot i això una biblioteca, com una empresa, també ha de ser eficient, ha de satisfer el client, donar als seus empleats un benestar i una autoestima, mantenir un ambient atractiu i segur i oferir uns serveis coherents i efectius. S'enuncien diversos sistemes de gestió, i es passa a exposar el procés de planificació, l'organització, la gestió del personal, la direcció, els principis de control de la gestió, i es fa també un repàs als canvis en els sistemes bibliotecaris i d'informació. Segueixen diversos apèndixs que inclouen força exemples pràctics de models de gestió de biblioteques nord-americanes, i finalment una bibliografia.
|
650 |
1 |
4 |
|a Biblioteques públiques
|9 49216
|
650 |
1 |
4 |
|a Estadística
|9 34413
|
650 |
1 |
4 |
|a Administració educativa
|9 64588
|
650 |
1 |
4 |
|a Indicadors
|9 8352
|
650 |
1 |
4 |
|a Recursos educatius
|9 62493
|
700 |
1 |
|
|a Moran, Bárbara M.
|9 65715
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32797
|d 32797
|
999 |
|
|
|c 122842
|d 122842
|