Igualdad educativa y diferencia cultural

Des d'una doble perspectiva, europea i nord-americana, Henry A. Giroux i Ramon Flecha analitzen els orígens i conseqüències educatives del final dels models únics de coneixement i d'evolució social, del multiculturalisme i del pensament postmodern. L'ambigüitat d'aquests fenòmens...

Full description

Bibliographic Details
Format: Book
Language:Spanish
Published: Esplugues de Llobregat El Roure 1992
Subjects:
Description
Summary:Des d'una doble perspectiva, europea i nord-americana, Henry A. Giroux i Ramon Flecha analitzen els orígens i conseqüències educatives del final dels models únics de coneixement i d'evolució social, del multiculturalisme i del pensament postmodern. L'ambigüitat d'aquests fenòmens els pot convertir tant en una justificació ideològica del nou pensament conservador, com en un repte per fer de la pedagogia social una pràctica renovada basada en la comunicació emancipadora i un camí de majors llibertats personals i col·lectives, cosa que possibilitarà tant el respecte a la diversitat cultural com la igualtat educativa.
Physical Description:196 p.