Igualdad educativa y diferencia cultural
Des d'una doble perspectiva, europea i nord-americana, Henry A. Giroux i Ramon Flecha analitzen els orígens i conseqüències educatives del final dels models únics de coneixement i d'evolució social, del multiculturalisme i del pensament postmodern. L'ambigüitat d'aquests fenòmens...
Format: | Book |
---|---|
Language: | Spanish |
Published: |
Esplugues de Llobregat
El Roure
1992
|
Subjects: |
Summary: | Des d'una doble perspectiva, europea i nord-americana, Henry A. Giroux i Ramon Flecha analitzen els orígens i conseqüències educatives del final dels models únics de coneixement i d'evolució social, del multiculturalisme i del pensament postmodern. L'ambigüitat d'aquests fenòmens els pot convertir tant en una justificació ideològica del nou pensament conservador, com en un repte per fer de la pedagogia social una pràctica renovada basada en la comunicació emancipadora i un camí de majors llibertats personals i col·lectives, cosa que possibilitarà tant el respecte a la diversitat cultural com la igualtat educativa. |
---|---|
Physical Description: | 196 p. |