Igualdad educativa y diferencia cultural

Des d'una doble perspectiva, europea i nord-americana, Henry A. Giroux i Ramon Flecha analitzen els orígens i conseqüències educatives del final dels models únics de coneixement i d'evolució social, del multiculturalisme i del pensament postmodern. L'ambigüitat d'aquests fenòmens...

Full description

Bibliographic Details
Format: Book
Language:Spanish
Published: Esplugues de Llobregat El Roure 1992
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 10641
008 s1992||||sp gr ||||||spa d
245 0 0 |a Igualdad educativa y diferencia cultural  |c Giroux, Henry A. ; Flecha, Ramón 
260 |a Esplugues de Llobregat  |b El Roure  |c 1992 
300 |a 196 p. 
520 |a Des d'una doble perspectiva, europea i nord-americana, Henry A. Giroux i Ramon Flecha analitzen els orígens i conseqüències educatives del final dels models únics de coneixement i d'evolució social, del multiculturalisme i del pensament postmodern. L'ambigüitat d'aquests fenòmens els pot convertir tant en una justificació ideològica del nou pensament conservador, com en un repte per fer de la pedagogia social una pràctica renovada basada en la comunicació emancipadora i un camí de majors llibertats personals i col·lectives, cosa que possibilitarà tant el respecte a la diversitat cultural com la igualtat educativa. 
650 1 4 |a Educació intercultural  |9 18945 
650 1 4 |a Multiculturalisme  |9 38101 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 32848  |d 32848 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 06_IGU  |7 0  |8 EDU  |9 90732  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-07-10  |l 0  |o 06 Igu  |p BGR-M20150737  |r 2015-07-10  |w 2015-07-10  |y MON  |0 0 
999 |c 122893  |d 122893