|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10641 |
008 |
s1992||||sp gr ||||||spa d |
245 |
0 |
0 |
|a Igualdad educativa y diferencia cultural
|c Giroux, Henry A. ; Flecha, Ramón
|
260 |
|
|
|a Esplugues de Llobregat
|b El Roure
|c 1992
|
300 |
|
|
|a 196 p.
|
520 |
|
|
|a Des d'una doble perspectiva, europea i nord-americana, Henry A. Giroux i Ramon Flecha analitzen els orígens i conseqüències educatives del final dels models únics de coneixement i d'evolució social, del multiculturalisme i del pensament postmodern. L'ambigüitat d'aquests fenòmens els pot convertir tant en una justificació ideològica del nou pensament conservador, com en un repte per fer de la pedagogia social una pràctica renovada basada en la comunicació emancipadora i un camí de majors llibertats personals i col·lectives, cosa que possibilitarà tant el respecte a la diversitat cultural com la igualtat educativa.
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació intercultural
|9 18945
|
650 |
1 |
4 |
|a Multiculturalisme
|9 38101
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32848
|d 32848
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 06_IGU
|7 0
|8 EDU
|9 90732
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-07-10
|l 0
|o 06 Igu
|p BGR-M20150737
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122893
|d 122893
|