L'Infant i el parvulari

En el llarg procés de l'educació de l'infant, hi ha un moment en què la institució escolar entra a jugar un determinat paper. La finalitat de la institució i, per tant, també les seves funcions i els seus trets característics dependran de l'edat de l'infant o els infants que es c...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Codina, Maria Teresa
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 1992
Series:Temes d'infància 19
Subjects:
Description
Summary:En el llarg procés de l'educació de l'infant, hi ha un moment en què la institució escolar entra a jugar un determinat paper. La finalitat de la institució i, per tant, també les seves funcions i els seus trets característics dependran de l'edat de l'infant o els infants que es consideren, és a dir, segons es tracti de l'escola bressol, del parvulari o de l'escola primària. És necessària la insistència perquè la primera infància sigui considerada pioritàriament des de la dimensió educativa. La LOGSE clou els debats amb una resposta positiva a tantes demandes expressades de moltes maneres des de diferents nivells. A partir d'aquest moment l'Educació Infantil queda com una etapa que va dels 0 als 6 anys. En la pràctica, el calendari de la Reforma Educativa contempla en una primera fase el cicle 3-6 anys.
Physical Description:74 p.