|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10658 |
008 |
s1987||||sp gr ||||||spa d |
245 |
0 |
0 |
|a L'Infant i l'escola bressol
|c Òdena, Pepa
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Associació de Mestres Rosa Sensat
|c 1987
|
300 |
|
|
|a 39 p.
|
490 |
0 |
|
|a Temes d'infància
|v 4
|
520 |
|
|
|a El llenguatge és planer, accessible, fàcil, però el que expressa és complex, com és complex l'infant i és complexa l'educació. El seu contingut se centra en l'Infant, el desconegut, i en l'Escola Bressol, la ignorada. Ens aproxima a allò que coneixem i entenen avui per infant per descriure els condicionants bàsics de l'escola que el pot acollir.
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació infantil
|9 29154
|
650 |
1 |
4 |
|a Escoles bressol
|9 29145
|
650 |
1 |
4 |
|a Mestres
|9 64643
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32865
|d 32865
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 07_INF
|7 0
|8 EDU
|9 90749
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 07 Inf
|p BGR-M2360
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122910
|d 122910
|