L'Infant i l'escola bressol

El llenguatge és planer, accessible, fàcil, però el que expressa és complex, com és complex l'infant i és complexa l'educació. El seu contingut se centra en l'Infant, el desconegut, i en l'Escola Bressol, la ignorada. Ens aproxima a allò que coneixem i entenen avui per infant per...

Full description

Bibliographic Details
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 1987
Series:Temes d'infància 4
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 10658
008 s1987||||sp gr ||||||spa d
245 0 0 |a L'Infant i l'escola bressol  |c Òdena, Pepa 
260 |a Barcelona  |b Associació de Mestres Rosa Sensat  |c 1987 
300 |a 39 p. 
490 0 |a Temes d'infància   |v  4 
520 |a El llenguatge és planer, accessible, fàcil, però el que expressa és complex, com és complex l'infant i és complexa l'educació. El seu contingut se centra en l'Infant, el desconegut, i en l'Escola Bressol, la ignorada. Ens aproxima a allò que coneixem i entenen avui per infant per descriure els condicionants bàsics de l'escola que el pot acollir. 
650 1 4 |a Educació infantil  |9 29154 
650 1 4 |a Escoles bressol  |9 29145 
650 1 4 |a Mestres  |9 64643 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 32865  |d 32865 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 07_INF  |7 0  |8 EDU  |9 90749  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-06-29  |l 0  |o 07 Inf  |p BGR-M2360  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 122910  |d 122910