La Investigación acción conocer y cambiar la práctica educativa

Sempre es pensa en l'aula com un espai de reflexió i investigació, i en la investigació-acció com una eina de desenvolupament professional. Es qüestiona la professionalitat dels docents. La innovació i el canvis en els centres educatius passa necessàriament per uns professionals de l'educa...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Latorre, Antonio
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Graó 2003
Edition:2a ed.
Series:Investigación educativa 179
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 10694
008 s2003||||sp gr ||||||spa d
020 |a 84-7827-292-5 
100 1 |a Latorre, Antonio  |9 65811 
245 0 0 |a La Investigación acción   |b  conocer y cambiar la práctica educativa  |c Latorre, Antonio 
250 |a 2a ed. 
260 |a Barcelona  |b Graó  |c 2003 
300 |a 138 p. 
490 0 |a Investigación educativa   |v  179 
520 |a Sempre es pensa en l'aula com un espai de reflexió i investigació, i en la investigació-acció com una eina de desenvolupament professional. Es qüestiona la professionalitat dels docents. La innovació i el canvis en els centres educatius passa necessàriament per uns professionals de l'educació innovadors, formats en una doble perspectiva: la disciplinar i la pedagògica-didàctica. Un dels objectius és que l'ensenyament i la investigació aconsegueixen una bona, nova i fructífera relació. (Autor/MG) 
650 1 4 |a Educació permanent  |9 31514 
650 1 4 |a Innovació educativa  |9 64736 
650 1 4 |a Mestres  |9 64643 
650 1 4 |a Pedagogia  |9 35391 
650 1 4 |a Reforma educativa  |9 64644 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 32901  |d 32901 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 40_INV  |7 0  |8 EDU  |9 90784  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2004-06-02  |l 0  |o 40 Inv  |p BGR-M20150782  |r 2015-07-10  |w 2015-07-10  |y MON  |0 0 
999 |c 122945  |d 122945