|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10694 |
008 |
s2003||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-7827-292-5
|
100 |
1 |
|
|a Latorre, Antonio
|9 65811
|
245 |
0 |
0 |
|a La Investigación acción
|b conocer y cambiar la práctica educativa
|c Latorre, Antonio
|
250 |
|
|
|a 2a ed.
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Graó
|c 2003
|
300 |
|
|
|a 138 p.
|
490 |
0 |
|
|a Investigación educativa
|v 179
|
520 |
|
|
|a Sempre es pensa en l'aula com un espai de reflexió i investigació, i en la investigació-acció com una eina de desenvolupament professional. Es qüestiona la professionalitat dels docents. La innovació i el canvis en els centres educatius passa necessàriament per uns professionals de l'educació innovadors, formats en una doble perspectiva: la disciplinar i la pedagògica-didàctica. Un dels objectius és que l'ensenyament i la investigació aconsegueixen una bona, nova i fructífera relació. (Autor/MG)
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació permanent
|9 31514
|
650 |
1 |
4 |
|a Innovació educativa
|9 64736
|
650 |
1 |
4 |
|a Mestres
|9 64643
|
650 |
1 |
4 |
|a Pedagogia
|9 35391
|
650 |
1 |
4 |
|a Reforma educativa
|9 64644
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 32901
|d 32901
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 40_INV
|7 0
|8 EDU
|9 90784
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-06-02
|l 0
|o 40 Inv
|p BGR-M20150782
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 122945
|d 122945
|