|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10830 |
008 |
s1997||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-87767-64-8
|
245 |
0 |
0 |
|a La Luz del prisma
|b para comprender las organizaciones educativas
|c Santos Guerra, Miguel Ángel
|
260 |
|
|
|a Archidona
|b Aljibe
|c 1997
|
300 |
|
|
|a 273 p.
|
490 |
0 |
|
|a Biblioteca de educación
|
520 |
|
|
|a L'organització educativa està cobrant un important relleu en el marc de les ciències de l'educació. La investigació sobre l'escola focalitza les seves preocupacions en dimensions organitzatives, els estudis sobre aquest àmbit es multipliquen, apareixen llibres i revistes especialitzats, els enfocaments es diversifiquen, etc. Una de les finalitats és aconseguir millorar la disposició i el funcionament dels mitjans perquè l'aprenentatge sigui millor. Però existeix altra pretensió més important: conèixer com influeix l'organització mateixa, de forma directa i freqüentment oculta, en les concepcions, actituds i comportaments dels individus que viuen i treballen en elles. El que s'ha anomenat currículum ocult està molt arrelat a la dimensió organitzativa de l'escola.
|
650 |
1 |
4 |
|a Administració educativa
|9 64588
|
650 |
1 |
4 |
|a Currículums (Ensenyament)
|9 48917
|
650 |
1 |
4 |
|a Didàctica
|9 64763
|
650 |
1 |
4 |
|a Gestió escolar
|9 64628
|
650 |
1 |
4 |
|a Investigació educativa
|9 60970
|
650 |
1 |
4 |
|a Reforma educativa
|9 64644
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 33037
|d 33037
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 06_LUZ
|7 0
|8 EDU
|9 90921
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-07-10
|l 0
|o 06 Luz
|p BGR-M20150877
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 123080
|d 123080
|