La Luz del prisma para comprender las organizaciones educativas

L'organització educativa està cobrant un important relleu en el marc de les ciències de l'educació. La investigació sobre l'escola focalitza les seves preocupacions en dimensions organitzatives, els estudis sobre aquest àmbit es multipliquen, apareixen llibres i revistes especialitzat...

Full description

Bibliographic Details
Format: Book
Language:Spanish
Published: Archidona Aljibe 1997
Series:Biblioteca de educación
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 10830
008 s1997||||sp gr ||||||spa d
020 |a 84-87767-64-8 
245 0 0 |a La Luz del prisma   |b  para comprender las organizaciones educativas  |c Santos Guerra, Miguel Ángel 
260 |a Archidona  |b Aljibe  |c 1997 
300 |a 273 p. 
490 0 |a Biblioteca de educación 
520 |a L'organització educativa està cobrant un important relleu en el marc de les ciències de l'educació. La investigació sobre l'escola focalitza les seves preocupacions en dimensions organitzatives, els estudis sobre aquest àmbit es multipliquen, apareixen llibres i revistes especialitzats, els enfocaments es diversifiquen, etc. Una de les finalitats és aconseguir millorar la disposició i el funcionament dels mitjans perquè l'aprenentatge sigui millor. Però existeix altra pretensió més important: conèixer com influeix l'organització mateixa, de forma directa i freqüentment oculta, en les concepcions, actituds i comportaments dels individus que viuen i treballen en elles. El que s'ha anomenat currículum ocult està molt arrelat a la dimensió organitzativa de l'escola. 
650 1 4 |a Administració educativa  |9 64588 
650 1 4 |a Currículums (Ensenyament)  |9 48917 
650 1 4 |a Didàctica  |9 64763 
650 1 4 |a Gestió escolar  |9 64628 
650 1 4 |a Investigació educativa  |9 60970 
650 1 4 |a Reforma educativa  |9 64644 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 33037  |d 33037 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 06_LUZ  |7 0  |8 EDU  |9 90921  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-07-10  |l 0  |o 06 Luz  |p BGR-M20150877  |r 2015-07-10  |w 2015-07-10  |y MON  |0 0 
999 |c 123080  |d 123080