|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10840 |
008 |
s1999||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-8088-866-0
|
100 |
1 |
|
|a Mills, David
|9 632
|
245 |
0 |
0 |
|a Manual de auditoría de la calidad.
|c Mills, David
|
250 |
|
|
|a 2a ed.
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Gestión 2000
|c 1999
|
300 |
|
|
|a 238 p.
|
520 |
|
|
|a Qualsevol autor que escrigui sobre això es trobarà amb alguns problemes comuns com, per exemple, aconseguir que la descripció d'un procés tècnic sigui una mica menys àrida de llegir; o la forma de lluitar contra la creença general que qualsevol persona pot dur a terme una auditoria sense haver-hi estat entrenada o sense tenir-ne cap experiència. Per sort, a la vida real la pràctica de les auditories proporciona certes compensacions als implicats. Els qui són auditats i els auditors, si són prudents i intel·ligents, podran aprendre molt més de les àrees que s'auditen. Però, potser, allò més important serà el que podrà guanyar-se a través de la connexió entre auditors i auditats implicats en el procés d'auditoria.
|
650 |
1 |
4 |
|a Auditoria
|9 8060
|
650 |
1 |
4 |
|a Avaluació dels alumnes
|9 64700
|
650 |
1 |
4 |
|a Avaluació de l'Educació
|9 64704
|
650 |
1 |
4 |
|a Qualitat de l'educació
|9 64693
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 33047
|d 33047
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 05_MAN
|7 0
|8 EDU
|9 90931
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-07-10
|l 0
|o 05 Man
|p BGR-M20150885
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 123090
|d 123090
|