|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10844 |
008 |
s1995||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-7133-642-1
|
100 |
1 |
|
|a Casanova Rodríguez, Ma. Antonia
|9 65910
|
245 |
0 |
0 |
|a Manual de evaluación educativa
|c Casanova Rodríguez, Ma. Antonia
|
260 |
|
|
|a Madrid
|b La Muralla
|c 1995
|
300 |
|
|
|a 246 p.
|
490 |
0 |
|
|a Aula abierta
|
520 |
|
|
|a El terme avaluació apareix a partir del procés d'industrialització que es va produir en els Estats units a principis d'aquest segle, que no solament va incidir i va modificar la seva organització social i familiar, sinó que va obligat als centres educatius a adaptar-se a les exigències de l'aparat productiu: En els primers anys d'aquest segle, les escoles eren concebudes com a fàbriques, els estudiants com a matèria prima. Els conceptes educatius de coneixement, valors i relacions socials, es reduïen a termes de neutralitat tècnica i a un raonament estricte d'objectius estrictes. Quan la teoria va haver de traduir-se en metodologia, les qüestions sobre valors moral i ètics es van emmarcar dins d'una lògica del coneixement científic i de l'organització burocràtica.
|
650 |
1 |
4 |
|a Autoavaluació
|9 2872
|
650 |
1 |
4 |
|a Avaluació dels alumnes
|9 64700
|
650 |
1 |
4 |
|a Avaluació de l'Educació
|9 64704
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació infantil
|9 29154
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació primària
|9 43699
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació secundària obligatòria
|9 21974
|
650 |
1 |
4 |
|a Indicadors
|9 8352
|
650 |
1 |
4 |
|a Informes tècnics
|9 41016
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 33051
|d 33051
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 05_MAN
|7 0
|8 EDU
|9 90935
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-07-10
|l 0
|o 05 Man
|p BGR-M20150889
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 123094
|d 123094
|