|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
10903 |
008 |
s2003||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-7827-299-2
|
100 |
1 |
|
|a Barnett, Lew
|9 65967
|
245 |
0 |
0 |
|a Motivación, tratamiento de la diversidad y rendimiento académico
|b el aprendizaje cooperativo
|c Barnett, Lew [et al.]
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Graó; Caracas: Laboratorio educativo
|c 2003
|
300 |
|
|
|a 124 p.
|
490 |
0 |
|
|a Claves para la innovacióneducativa
|v 21
|
520 |
|
|
|a Segons els autors, un dels elements bàsics del treball cooperatiu, per a la composició de grups, és l'heterogeneïtat. Les diferències de capacitats, d'habilitats, d'interessos dins de l'aula fa que molts professors creguin que no es pot atendre a la diversitat d'una manera equitativa. El llibre planteja reflexions, pensaments, experiències de professionals dels diferents nivells del sistema educatiu: infantil, primària i secundària, que han fet pràctiques en àmbits curriculars diferents i que són valuosos per a qualsevol docent que vulgui treballar utilitzant l'aprenentatge cooperatiu.
|
650 |
1 |
4 |
|a Activitats educatives
|9 61102
|
650 |
1 |
4 |
|a Alumnes
|9 60963
|
650 |
1 |
4 |
|a Aprenentatge cooperatiu
|9 64676
|
650 |
1 |
4 |
|a Avaluació dels alumnes
|9 64700
|
650 |
1 |
4 |
|a Currículum vitae
|9 64593
|
650 |
1 |
4 |
|a Didàctica
|9 64763
|
650 |
1 |
4 |
|a Dinàmica de grups
|9 23788
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació inclusiva
|9 64579
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació infantil
|9 29154
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació primària
|9 43699
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació secundària obligatòria
|9 21974
|
650 |
1 |
4 |
|a Itineraris educatius
|9 64668
|
650 |
1 |
4 |
|a Jocs educatiu
|9 65968
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 33110
|d 33110
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 26_MOT
|7 0
|8 EDU
|9 90993
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-03-25
|l 0
|o 26 Mot
|p BGR-M3007
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 123152
|d 123152
|