El Pedagog i els drets de l'infant història d'un malentès?

'En el pot petit hi ha la bona confitura', una dita popular que si es pogués aplicar a una obra pedagògica s'ajustaria a aquest llibre de Philippe Meirieu, apunta la introducció d'In-fàn-ci-a. També explica la figura de l'autor. 'Un mestre que ha esdevingut mestre de me...

Full description

Bibliographic Details
Corporate Author: Organització de Nacions Unides (ONU)
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 2003
Series:Temes d'infància 44
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 11003
008 s2003||||sp gr ||||||spa d
245 0 0 |a El Pedagog i els drets de l'infant   |b  història d'un malentès?  |c Meirieu, Philippe 
260 |a Barcelona  |b Associació de Mestres Rosa Sensat  |c 2003 
300 |a 38 p. 
490 0 |a Temes d'infància   |v  44 
520 |a 'En el pot petit hi ha la bona confitura', una dita popular que si es pogués aplicar a una obra pedagògica s'ajustaria a aquest llibre de Philippe Meirieu, apunta la introducció d'In-fàn-ci-a. També explica la figura de l'autor. 'Un mestre que ha esdevingut mestre de mestres, amb una rica experiència pràctica i un profund saber teòric, que lluita per fer realitat una pedagogia que refusa l'exclusió com a fatalitat de la reproducció social'. L'obra aborda un vell dilema sobre l'educació de l'infant i la manera de fer de mestre, des d'una perspectiva nova, la que recull la Convenció Internacional dels Drets de l'Infant, com a invitació a interrogar-nos sobre la història d'un malentès. El llibre conté una reflexió elaborada que ens convida a assaborir cada mot, cada línia per contrastar cada idea amb la nostra pràctica diària, com una invitació per aprendre el gran ofici de mestre. 
650 1 4 |a Ciutadania  |9 49906 
650 1 4 |a Drets humans  |9 40200 
650 1 4 |a Educació social  |9 50333 
650 1 4 |a Experiències educatives  |9 65228 
650 1 4 |a Infància  |9 57975 
650 1 4 |a Mestres  |9 64643 
650 1 4 |a Pedagogia  |9 35391 
710 1 |a Organització de Nacions Unides (ONU)  |9 65316 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 33209  |d 33209 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 03_PED  |7 0  |8 EDU  |9 91091  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-07-10  |l 0  |o 03 Ped  |p BGR-M20150981  |r 2015-07-10  |w 2015-07-10  |y MON  |0 0 
999 |c 123250  |d 123250