|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
11016 |
008 |
s2002||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-323-0184-1
|
245 |
0 |
0 |
|a Pedagogía del oprimido
|c Freire, Paulo
|
250 |
|
|
|a 16 ed.
|
260 |
|
|
|a Madrid
|b Siglo XXI
|c 2002
|
300 |
|
|
|a 243 p.
|
520 |
|
|
|a En un règim de dominació de consciències, en què els que més treballen menys poden dir la seva paraula, i en què immenses multituds ni tan sols tenen condicions per treballar, els dominadors mantenen el monopoli de la paraula, amb què mistifiquen, massifiquen i dominen. En aquesta situació, els dominats per poder parlar han de lluitar. Aprendre a prendre la paraula als que la retenen i neguen als altres és un difícil, però imprescindible aprenentatge: és la 'pedagogia de l'oprimit'. La pedagogia de Paulo Freire, d'alfabetització, té a més una idea clau 'l'educació com a pràctica de la llibertat'.
|
650 |
1 |
4 |
|a Alfabetització
|9 65837
|
650 |
1 |
4 |
|a Comunitats d'aprenentatge
|9 64677
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació d'adults
|9 31513
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació per a la solidaritat
|9 58613
|
650 |
1 |
4 |
|a Marginació social
|9 47394
|
650 |
1 |
4 |
|a Pedagogia
|9 35391
|
650 |
1 |
4 |
|a Sociologia de l'educació
|9 36099
|
650 |
1 |
4 |
|a Treball en equip
|9 8609
|
700 |
1 |
|
|a Freire, Paulo
|9 32920
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 33222
|d 33222
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 40_PED
|7 0
|8 EDU
|9 91103
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-02-09
|l 0
|o 40 Ped
|p BGR-M3312
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 123262
|d 123262
|