|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
11072 |
008 |
s1995||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-7827-116-3
|
245 |
0 |
0 |
|a La Pràctica educativa
|b com ensenyar
|c Zabala Vidiella, Antoni
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Graó
|c 1995
|
300 |
|
|
|a 225 p.
|
490 |
0 |
|
|a Guix
|v 18
|
520 |
|
|
|a S'estudien les relacions interactives a la classe, el paper del professorat i de l'alumnat, la distribució del temps i l'organització de l'espai, l'avaluació, els materials curriculars, l'organització dels continguts. Les decisions sobre aquestes i altres qüestions relacionades amb el com ensenyar han d'estar justificades per la funció social de l'ensenyament i per la concepció sobre els processos d'aprenentatge. Es donen pautes i orientacions sobre com plantejar-se l'acció educativa a l'aula, des d'una perspectiva d'anàlisi i de reflexió sobre la pròpia pràctica, que ajudin a millorar-la. (Autor/MB)
|
650 |
1 |
4 |
|a Aprenentatge
|9 9698
|
650 |
1 |
4 |
|a Didàctica
|9 64763
|
650 |
1 |
4 |
|a Intervenció educativa
|9 64282
|
650 |
1 |
4 |
|a Mestres
|9 64643
|
650 |
1 |
4 |
|a Mètodes educatius
|9 64769
|
650 |
1 |
4 |
|a Pràctiques a l'empresa
|9 65322
|
650 |
1 |
4 |
|a Professors
|9 64591
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 33278
|d 33278
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 26_PARA
|7 0
|8 EDU
|9 91160
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-03-08
|l 0
|o 26 Para
|p BGR-M3478
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 123317
|d 123317
|