|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
11073 |
008 |
s2003||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-493-1443-7
|
245 |
0 |
0 |
|a Prácticas morales
|b una aproximación a la educación moral
|c Puig Rovira, Josep M.
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Paidós
|c 2003
|
300 |
|
|
|a 268 p.
|
490 |
0 |
|
|a Papeles de pedagogía
|v 60
|
520 |
|
|
|a Des d'una perspectiva sociocultural, la formació moral pot explicar-se com una construcció que depèn de la participació en pràctiques morals: la participació en cursos d'acció que cristalitzen valors. El concepte de pràctica moral permet apropar-se globalment als processos formatius, i ajuda a definir propostes d'intervenció educativa basades en el disseny de pràctiques i la construcció de mtijans.
|
650 |
1 |
4 |
|a Aprenentatge servei
|9 53496
|
650 |
1 |
4 |
|a Convivència
|9 45796
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació emocional
|9 58189
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació moral
|9 48236
|
650 |
1 |
4 |
|a Teoria de l'educació
|9 64655
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació en valors
|9 18943
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 33279
|d 33279
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 40_PARA
|7 0
|8 EDU
|9 91161
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-01-26
|l 0
|o 40 Para
|p BGR-M3481
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 123318
|d 123318
|