Los Profesores como intelectuales hacia una pedagogía crítica del aprendizaje

Aquest llibre traspassa els límits de la pedagogia crítica al centrar el seu interès en la necessitat vital de connectar la reforma educativa amb la potenciació de la veu de professors i estudiants. Aquest llibre incorpora la teoria que contempla les escoles com esferes públiques democràtiques compr...

Full description

Bibliographic Details
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Paidós 1990
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 11085
008 s1990||||sp gr ||||||spa d
245 0 0 |a Los Profesores como intelectuales   |b  hacia una pedagogía crítica del aprendizaje  |c Giroux, Henry A. 
260 |a Barcelona  |b Paidós  |c 1990 
300 |a 290 p. 
520 |a Aquest llibre traspassa els límits de la pedagogia crítica al centrar el seu interès en la necessitat vital de connectar la reforma educativa amb la potenciació de la veu de professors i estudiants. Aquest llibre incorpora la teoria que contempla les escoles com esferes públiques democràtiques compromeses amb la tasca d'educar als estudiants en el llenguatge de la crítica, la possibilitat i la democràcia. Segons l'autor, un element essencial d'aquest tipus d'educació és l'habilitat del professor per actuar com intel·lectual i servir-se de la pedagogia crítica com una forma de política cultural. 
650 1 4 |a Aprenentatge  |9 9698 
650 1 4 |a Relacions humanes  |9 8598 
650 1 4 |a Constructivisme (Educació)  |9 64970 
650 1 4 |a Currículum vitae  |9 64593 
650 1 4 |a Ètica  |9 35540 
650 1 4 |a Mestres  |9 64643 
650 1 0 |a Política cultural  |9 38237 
650 1 4 |a Professors  |9 64591 
650 1 4 |a Sociologia  |9 33190 
650 1 4 |a Solidaritat  |9 50422 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 33291  |d 33291 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 24_PRO  |7 0  |8 EDU  |9 91173  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2015-06-29  |l 0  |o 24 Pro  |p BGR-M3558  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 123330  |d 123330