|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
11085 |
008 |
s1990||||sp gr ||||||spa d |
245 |
0 |
0 |
|a Los Profesores como intelectuales
|b hacia una pedagogía crítica del aprendizaje
|c Giroux, Henry A.
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Paidós
|c 1990
|
300 |
|
|
|a 290 p.
|
520 |
|
|
|a Aquest llibre traspassa els límits de la pedagogia crítica al centrar el seu interès en la necessitat vital de connectar la reforma educativa amb la potenciació de la veu de professors i estudiants. Aquest llibre incorpora la teoria que contempla les escoles com esferes públiques democràtiques compromeses amb la tasca d'educar als estudiants en el llenguatge de la crítica, la possibilitat i la democràcia. Segons l'autor, un element essencial d'aquest tipus d'educació és l'habilitat del professor per actuar com intel·lectual i servir-se de la pedagogia crítica com una forma de política cultural.
|
650 |
1 |
4 |
|a Aprenentatge
|9 9698
|
650 |
1 |
4 |
|a Relacions humanes
|9 8598
|
650 |
1 |
4 |
|a Constructivisme (Educació)
|9 64970
|
650 |
1 |
4 |
|a Currículum vitae
|9 64593
|
650 |
1 |
4 |
|a Ètica
|9 35540
|
650 |
1 |
4 |
|a Mestres
|9 64643
|
650 |
1 |
0 |
|a Política cultural
|9 38237
|
650 |
1 |
4 |
|a Professors
|9 64591
|
650 |
1 |
4 |
|a Sociologia
|9 33190
|
650 |
1 |
4 |
|a Solidaritat
|9 50422
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 33291
|d 33291
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 24_PRO
|7 0
|8 EDU
|9 91173
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2015-06-29
|l 0
|o 24 Pro
|p BGR-M3558
|r 2015-06-29
|w 2015-06-29
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 123330
|d 123330
|