Programació d'aula i adequació curricular el tractament de la diversitat

La reflexió sobre la identitat específica de cada escola i l'ús de l'actual proposta curricular, han d'afavorir el treball conjunt dels mestres. El respecte a la diversitat comença en el propi claustre. L'aprofitament dels recursos propis i la formulació clara dels que esdevenen...

Full description

Bibliographic Details
Corporate Author: Projecte Curricular de Centre (PCC)
Format: Book
Language:Spanish
Published: Barcelona Graó 1992
Series:Guix 15
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 11094
008 s1992||||sp gr ||||||spa d
020 |a 84-87470-22-X 
245 0 0 |a Programació d'aula i adequació curricular   |b  el tractament de la diversitat  |c Puigdellívol, Ignasi 
260 |a Barcelona  |b Graó  |c 1992 
300 |a 111p. 
490 0 |a Guix   |v  15 
520 |a La reflexió sobre la identitat específica de cada escola i l'ús de l'actual proposta curricular, han d'afavorir el treball conjunt dels mestres. El respecte a la diversitat comença en el propi claustre. L'aprofitament dels recursos propis i la formulació clara dels que esdevenen imprescindibles per atendre les necessitats educatives especials d'alguns alumnes semblen els procediments més adequats per donar resposta a les expectatives que l'actual ordenació educativa diposita en l'escola. (Autor) 
650 1 4 |a Adaptació curricular  |9 64765 
650 1 4 |a Atenció a la diversitat  |9 64662 
650 1 4 |a Currículum vitae  |9 64593 
650 1 4 |a Educació especial  |9 29221 
650 1 4 |a Currículums (Ensenyament)  |9 48917 
710 1 |a Projecte Curricular de Centre (PCC)  |9 64808 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 33300  |d 33300 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 10_PRO  |7 0  |8 EDU  |9 91181  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2004-03-04  |l 0  |o 10 Pro  |p BGR-M20151025  |r 2015-07-10  |w 2015-07-10  |y MON  |0 0 
999 |c 123338  |d 123338