|
|
|
|
LEADER |
00000nam a22000004c 4500 |
001 |
11094 |
008 |
s1992||||sp gr ||||||spa d |
020 |
|
|
|a 84-87470-22-X
|
245 |
0 |
0 |
|a Programació d'aula i adequació curricular
|b el tractament de la diversitat
|c Puigdellívol, Ignasi
|
260 |
|
|
|a Barcelona
|b Graó
|c 1992
|
300 |
|
|
|a 111p.
|
490 |
0 |
|
|a Guix
|v 15
|
520 |
|
|
|a La reflexió sobre la identitat específica de cada escola i l'ús de l'actual proposta curricular, han d'afavorir el treball conjunt dels mestres. El respecte a la diversitat comença en el propi claustre. L'aprofitament dels recursos propis i la formulació clara dels que esdevenen imprescindibles per atendre les necessitats educatives especials d'alguns alumnes semblen els procediments més adequats per donar resposta a les expectatives que l'actual ordenació educativa diposita en l'escola. (Autor)
|
650 |
1 |
4 |
|a Adaptació curricular
|9 64765
|
650 |
1 |
4 |
|a Atenció a la diversitat
|9 64662
|
650 |
1 |
4 |
|a Currículum vitae
|9 64593
|
650 |
1 |
4 |
|a Educació especial
|9 29221
|
650 |
1 |
4 |
|a Currículums (Ensenyament)
|9 48917
|
710 |
1 |
|
|a Projecte Curricular de Centre (PCC)
|9 64808
|
901 |
|
|
|a BGR_M
|
942 |
|
|
|c MON
|
888 |
|
|
|c 33300
|d 33300
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 10_PRO
|7 0
|8 EDU
|9 91181
|a BGR
|b BGR
|c MUNDET
|d 2004-03-04
|l 0
|o 10 Pro
|p BGR-M20151025
|r 2015-07-10
|w 2015-07-10
|y MON
|0 0
|
999 |
|
|
|c 123338
|d 123338
|