Qué será de nosotros, los malos alumnos

L'autor analitza al col·lectiu d'alumnes amb problemes escolars, les dificultats dels seus professors per educar-los i el desconcert dels familiars. ¿Per qué són com són? ¿Què poden fer els professors? ¿Què poden fer les famílies?. La reflexió es realitza des de tres aspectes que es tracte...

Full description

Bibliographic Details
Format: Book
Language:Spanish
Published: Madrid Alianza ensayo 2004
Series:Alianza ensayo 255
Subjects:

MARC

LEADER 00000nam a22000004c 4500
001 11125
008 s2004||||sp gr ||||||spa d
020 |a 84-206-4266-5 
245 0 0 |a Qué será de nosotros, los malos alumnos  |c Marchesi Ullastres, Álvaro 
260 |a Madrid  |b Alianza ensayo  |c 2004 
300 |a 263 p. 
490 0 |a Alianza ensayo   |v  255 
520 |a L'autor analitza al col·lectiu d'alumnes amb problemes escolars, les dificultats dels seus professors per educar-los i el desconcert dels familiars. ¿Per qué són com són? ¿Què poden fer els professors? ¿Què poden fer les famílies?. La reflexió es realitza des de tres aspectes que es tracten per separat: els problemes d'aprenentatge, els problemes de conducta i els problemes de motivació. L'objectiu del llibre és ajudar a la reflexió intel·lectual i afectiva sobre aquest col·lectiu i proposa iniciatives que ajudin als professors i a les seves famílies a sortir del problema. (Autor/OL) 
650 1 4 |a Alumnes  |9 60963 
650 1 4 |a Aprenentatge  |9 9698 
650 1 4 |a Aprenentatge significatiu  |9 64795 
650 1 4 |a Autoestima  |9 64755 
650 1 4 |a Avaluació dels alumnes  |9 64700 
650 1 4 |a Avaluació dels professors  |9 64778 
650 1 4 |a Educació  |9 25969 
650 1 4 |a Educació emocional  |9 58189 
650 1 4 |a Família  |9 39823 
650 1 4 |a Fracàs escolar  |9 10422 
650 1 4 |a Mestres  |9 64643 
650 1 4 |a Motivació en l'educació   |9 64654 
650 1 4 |a Treball  |9 32343 
901 |a BGR_M 
942 |c MON 
888 |c 33331  |d 33331 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 3712_MAR  |7 0  |8 BS  |9 91214  |a BGR  |b BGR  |c MUNDET  |d 2006-12-19  |l 0  |o 371.2 Mar  |p BGR-M95007875  |r 2015-06-29  |w 2015-06-29  |y MON  |0 0 
999 |c 123368  |d 123368